Monday, March 13, 2017

10 CITATE DIN "Absolut tot" de NICOLA YOON



"Viata e un dar. Nu uita s-o traiesti"

"Poate că maturizarea înseamnă să-i dezamăgești pe oamenii pe care-i iubești."

„A doua zi dimineata, inainte sa ajunga Carla, petrec exact treisprezece minute in pat convinsa ca ma imbolnavesc. Ei ii ia exact sase minute ca sa ma desconvinga. Imi ia temperatura, tensiunea, imi verifica ritmul batailor inimii si pulsul, inainte sa declare ca sunt pur si simplu indragostita lulea.
- Simptomele clasice, zice ea.
- Nu sunt indragostita. Nu pot sa fiu indragostita.
- Si de ce nu?
- Ce sens ar avea? zic eu, gesticuland din maini. Indragostita? Eu? Ar fi ca si cand un critic culinar n-ar avea papile gustative. Ca si cand un pictor ar fi daltonist. Ca si cand...
- Ca si cand ai inota goala de una singura.
La asta nu pot sa nu rad.
- Exact, aprob eu. Fara sens."

"Ar fi decontaminat și ar sta în celălalt capăt al camerei, departe, foarte departe de mine, și doar pentru cincisprezece minute. Treizeci de minute, cel mult."

"Are pielea albă, un bronz ușor de culoarea mierii și maxilare proeminente. Își părăsește turnul de control din spatele camionetei, sare din ea și alunecă pe aleea casei, mișcându-se de parcă gravitația ar avea un efect diferit asupra lui decât asupra restului lumii."

"De un lucru sunt sigură: să râvnești nu duce decât la mai mult râvnit. Nu există vreun capăt pentru dorință."

"Dacă viața mea ar fi o carte și a-i citi-o invers, nimic nu s-ar schimba. Astăzi e la fel ca ieri."

"Eram deja fericită înainte să-l cunosc. Dar acum trăiesc, ceea ce e cu totul altceva."

"Câteodată faci niște lucruri având motive bune, alteori având motive rele, iar alteori e imposibil să faci diferența."

„Am citit mai multe cărți decât tine. Nu contează câte ai citit. Eu am citit mai multe. Crede-mă. Am avut tot timpul din lume”


Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori