Tuesday, February 16, 2016

Cinecronica: DEADPOOL, in regia lui Tim Miller


    Regia: Tim Miller
    Cu: Ryan Reynolds, Gina Carano, Ed Skrein,Morena Baccarin
    Gen film: Acţiune, Thriller, SF

Sinopsis:
Supranumit "mercenarul cu gură mare", Deadpool obține, în urma unui experiment militar care dorea să redea abilitatea de regenerare rapidă a lui Wolverine, puteri incredibile (invulnerabilitatea la puteri telepatice și telekinezice, rezistența la droguri și toxine, dar și prelungirea vieții grație puterilor de refacere ale organismului său). Acestea vin, însă, și cu unele inconveniente: instabilitatea psihică și un fizic desfigurat.



You're probably thinking "This is a superhero movie, but that guy in the suit just turned that other guy into a fucking kebab." Surprise, this is a different kind of superhero story.

Ca și în cazul meu, pentru mulți tineri luna februarie nu este neapărat cea mai fericită sau plină din iubire din an, poate doar în cazul în care ai făcut o pasiune pentru unul din profesori și abia aștepți să petreci două ore în compania lui. Când spui februarie nu spui Valentine’s Day, spui sesiune. Și atunci când scapi cu viață din tortură ai nevoie de ceva care să te facă să râzi suficient de tare încât să uiți lacrimile și blestemele vărsate în ultima lună. Primul meu gând când am ieșit din sala de examen a fost: Trebuie să văd Deadpool. Am așteptat cu atâta nerăbdare avanpremiera și mi-am auzit toți prietenii vorbind despre el, încât am dat imediat check-in din sala de cinema. Și pot spune că nu am regretat nicio secundă alegerea de a-mi petrece prima mea seară liberă din ultima lună în fața ecranului de cinema.

Probabil ar fi trebuit să încep cu recomandarea: Nu vă aduceți copiii la film! Deadpool este o poveste de dragoste, un film horror, un film cu super eroi, se poate încadra în multe genuri, dar nu este film recomandat celor sub 18 ani. Am fost foarte surprinsă când am auzit că mulți vor să-și ducă la acest film copiii sub 10 ani. Chiar dacă majoritatea nu înțeleg cuvintele mai deocheate sau aluziile sexuale, tot cred ca nu se cade.

Mi-au plăcut mult actorii, poate o să par superficială, dar unul din motivele pentru care aleg să văd un film sunt actorii. Dacă nu îmi plac renunț destul de repede la film, cam judec cartea după copertă uneori, dar cred ca majoritatea facem asta. Ryan Reynolds și Morena Bacarrin au fost alegeri inspirate pentru rolurile principale și au făcut o treabă bună.

Weasel: Oh. Motherfucker, you are hard to look at it.
Wade Wilson: Like a testicle with teeth?
Weasel: You look like Freddy Krueger face-fucked a topographical map of Utah.

Urmează un mic spoiler, la începutul filmului Wade Wilson ne anunță că Deadpool este un film de dragoste, așa că, domnilor, ce mai așteptați? Luați-vă iubitele de mâna și haideți la cinema. Pe parcurs, unul dintre personaje primește recomandarea de a juca în filme horror și să nu uităm că este un film Marvel, deci un film cu super eroi. Deadpool este și un film de acțiune. Scenele de bătaie sunt reale și cred că am văzut ceva creier împrăștiat pe asfalt. Dar dacă ar fi să-l cataloghez, Deadpool m-a făcut cel mai tare să râd. Râs serios la glume bune, nu scârboase (majoritatea), nu seci sau exagerate, ci glume și momente amuzante care te fac că îți dai capul pe spate și să râzi cu poftă. Nu catalogați filmul ca lipsit de consistență, pentru că povestea este bine închegată, intriga este bună, scenele de luptă sunt serioase (oarecum), efectele speciale sunt reușite, pătrățelele lui Ryan sunt mortale, și posteriorul lui este ferm. Ooo, și poate am uitat să spun că muzica este genială. Sincer, chiar e.

Apariția unor personaje din X-man face ca personajul să se integreze mai bine în universul mutanților
super eroi, iar referința la Wolwerine te lasă fără cuvinte. Și taximetristul, am adorat taximetristul, serios, nu cred că filmul ar fi fost la fel de bun fără el. Și geanta cu arme, nu credeam că Hello Kitty poate avea un conținut așa mortal.

În concluzie, ce mai faceți în fața calculatoarelor? Luați-vă bilet, mergeți la cinema și petreceți două ore în compania unui altfel de super erou, în costum roșu, pentru că, hei, când ești îmbrăcat în roșu nu se vede că sângerezi!

WAIT! You may be wondering why the red suit. Well, that's so bad guys don't see me bleed.
[points at a thug on the left]
This guy's got the right idea... He wore the brown pants!

DEADPOOL
este acum în cinematografele din toată țara!


Multumesc Odeon Film pentru invitatia la avanpremiera.



Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori