Saturday, January 16, 2016

Recenzie! Expertul seducator de Christina Lauren


Al treilea volum al seriei Beautiful Bastard

Bestseller New York Times şi USA Today

O tocilară ispititoare. Un Casanova incurabil. Şi o lecţie de chimie între doi oameni, prea scandaloasă pentru a fi predată în şcoală.

Certată de fratele ei ultraprotector fiindcă-şi neglijează viaţa socială, Hanna Bergstrom decide să-i urmeze sfatul și să-şi caute un partener. Şi cine altul ar fi mai potrivit să o transforme într-o femeie dorită de toţi bărbaţii decât prietenul cel mai bun al fratelui său, superbul Will Sumner, aventurier şi playboy fără scrupule?

"Scene fierbinţi şi tensiune insuportabilă..." - RT Book Reviews

"Practic fiecare nou erou masculin din volumele seriei e fermecător. Nici Will Sumner nu se lasă mai prejos." - Fiction and Fashion Book Blog

"O iubeam pentru că era atât de lipsită de inhibiţii — atât de pasionată, de încrezătoare şi de inteligentă. Şi îmi lipsea să-i simt corpul, să obţin plăcere de la ea şi, la dracu’, să-i ofer plăcere la nesfârşit."

În primul rând, vreau să mulțumesc librăriei online Librex pentru această superbă carte.

Parerea mea:

Am din nou ocazia de a vorbi despre una dintre seriile care m-au impresionat plăcut și aștept cu nerăbdare fiecare nou volum din ea. Mă bucur de fiecare nouă apariție, mai mult acum, când am ocazia să le citesc în română. Din fericire pentru noi toți, a existat Twilight și, pentru că a prins la public, mulți au decis să scrie fanfcition inspirat de aceasta. Așa au apărut serii noi, care deja au devenit celebrele și, spre marea noastră încântare, s-au tradus și în română: Cincizeci de umbre de E.L. James, Infernul lui Gabirel de Sylvain Reynard și Ticălosul seducător de Christina Lauren.

Un lucru care îmi place la Ticălosul seducător este că legătura între volume se face prin intermediul personajelor și, pentru că în cazul de față vorbim despre Experul seducător, al treilea volum al serie, avem ocazia să îi revedem pe Chloe și Bennet și să aflăm cum evoluează planurile lor de nuntă și ce surprize îi așteaptă pe Sara și Max, protagoniștii celui de-al doilea volum.

La douăzeci și patru de ani, Hanna se dovedește deja o mândră urmașă a obsesiei pentru muncă a tatălui ei. Și atunci când fratele ei mai mare îi propune să învețe să iasă în lume sub bagheta protectoare a lui Will, Hanna e circumspectă. Pe Will l-am mai întâlnit în compania celor mai buni prieteni ai săi, Bennet și Max, iar perspectiva de a o dădăci pe surioara mai mică a unuia din cei mai buni prieteni din adolescență nu îl încântă, dar acceptă. Rolul de mentor în viața socială a Hannei i se potrivește de minune, până când își dă seama că rotunjimile ei feminine îl atrag mai mult decât ar fi cazul. Linia dintre o relație platonică și una fizică devine tot mai subțire și multe complicații apar pe drum, mai ales când cei doi decid să nu-și schimbe obiceiurile și să nu devină exclusivi. Prejudecata Hannei despre Will a rămas aceeași din copilăria ei, când l-a văzut umblând după prea multe femei și frângându-i inima surorii ei mai mari. Apar, desigur, neînțelegeri, lipsă de comunicare și băiatul rău se îndrăgostește de fata bună.

Hanna este total lipsită de filtru în vorbire și asta o face un personaj extrem de amuzant. Relația ei deschisă cu Will și prietenia care se înfiripă între ei o fac să vorbească mult și, de cele mai multe ori, să-l lase pe Will cu gura căscată. Mă încântat faptul că Will o prezintă pe Hanna Sarei și lui Chloe și astfel se formează două grupuri, care au idei diferite și îi împing de la spate, când e nevoie. Will mi-a plăcut mult, deși a făcut multe tâmpenii. Schimbarea pe care cei doi o aduc unul în viața celuilalt este evidentă, așa cum este și iubirea lor, chiar dacă unii nu o observă.


Experul seducător mi-a plăcut mult. Mai mult decât mă așteptam. Ticălosul seducător rămâne volumul meu preferat din serie, dar, pentru că Străinul seducător m-a cam dezamăgit cu prea multe scene ”sexy”, din punctul meu de vedere, n-am prea știut ce așteptări să am de la cartea a treia. Din fericire, Expertul seducător s-a ridicat la nivelul primului volum. Tema nu este nemaintâlnită, dar poate tocmai pentru că ne-am mai lovit de ea pare credibilă. Ceea ce o individualizează sunt personajele. Am urmărit cu plăcere acțiunea volumului și, la final, am rămas cu un sentiment plăcut. Seria este veselă și al treilea volum nu avea cum să schimbe această notă. Am râs copios. Deci, Expertul seducător este o lectură potrivit de sexy, foarte amuzantă, cu personaje interesante și un subiect care prinde, motive pentru care v-o recomand cu drag, mai ales celor care îndrăgesc stilul celor două autoare, care creează duo-ul de succes Christina Lauren.

Citate preferate:

”Observasem adesea cum principalele trăsături de personalitate ale părinților mei – vigilența, farmelul, precauția, impulsivitatea și râvna – fuseseră distribuite în mod evident celor cinci odrasle ale lor.
Vigilență și Râvna erau gata să se înfrunte în mijlocul unei serate din Manhatten.”

”Noua mea rochie îmi dădea mâncărimi și regretam că nu avusesem timp să aflu mai multe despre lenjeria modelatoare pe care o purtam. Din această primă experință, am ajuns la concluzia că fusese creată de Satana sau de un bărbat prea slab pentru jeanși elastici.”




Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori