Friday, October 23, 2015

'ASCULTĂ-ȚI INIMA' de Sarah Dessen, In curand la Epica Publishing House!




O nouă carte, o nouă poveste, o nouă viață.

Eu sunt Annabel. 
Fata care are totul. 
Frumuseţea unui fotomodel, încredere şi o viaţă socială de invidiat. 
M-am născut sub o stea norocoasă. Nu-i aşa? 
„Cea mai bună prietenă” a mea mă împroaşcă cu noroi. 
Familia mea se destramă încetul cu încetul. 
Iar vara, ce nu pare să se mai sfârşească, este scăldată în tăcere, secrete şi singurătate. 
Am cunoscut însă un băiat care nu mă lasă să mă ascund în cochilia mea. 
Un tip obsedat de muzică. 
Hotărât să-mi deschidă urechile şi să mă înveţe să ascult. 
Hotărât să-mi dăruiască zâmbetul pe buze. 
Dar poate el oare să mă ajute să uit ce s-a întâmplat în noaptea în care viaţa mea s-a schimbat pentru totdeauna?

ASCULTĂ-ȚI INIMA A FOST DECLARATĂ CEA MAI BUNĂ CARTE DESTINATĂ TINERILOR, CONFORM ALA (AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION)

„Dessen împleteşte cu măestrie ingredientele spirituale și emoţionale ale unei poveşti care vă va ţine cu sufletul la gură.” -VOYA

SARAH DESSEN este una dintre cele mai importante autoare de romane pentru adolesecenți din toate timpurile, un nume de referință în literatura genului, publicată în peste 30 de țări, cu milioane de exemplare vândute în întreaga lume.


Follow on Bloglovin

1 comment:

Maria said...

Abia astept sa citesc cartea asta.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori