Harry Potter si Copilul Blestemat

Wednesday, August 12, 2015

Cel Mai Lung Drum de Nicholas Sparks acum in librarii!

Saptamana trecuta am anuntat aparitia filmului pe suport bluray si DVD, astazi o auntam si pe cea a cartii! 
Cel mai lung drum de Nicholas Sparks este acum in librarii! La LIBRIS o gasiti cu 30 de lei + transport gratuit!


Ira şi Ruth, Luke şi Sophia - două cupluri separate de timp şi vârstă - au foarte puţine în comun până ce intervine o serie de evenimente neaşteptate, iar vieţile lor se întrepătrund. Nicholas Sparks, autorul de bestselleruri de la New York Times, creează o poveste de dragoste extraordinară care începe când o cutie cu scrisori vechi, plină cu o viaţă de iubire, înţelepciune şi experienţă, îi îndrumă pe Luke şi Sophia către descoperirea valorilor lor reale şi a sensului real al iubirii.


Follow on Bloglovin





6 comments:

Lupu Diana said...

Can't wait to read it! <3

Maria said...

Abia astept sa o citesc xD

Andra Raluk said...

Mi-e ruşine că n-am cititi încă nimic de Nicholas Sparks... :l

Lupu Diana said...

@Andra, ai putea sa citesti The notebook, nu ca ar fi cea mai grozava carte de-a lui, dar am inteles ca pe langa filmul deja aparut, se va face si un serial dupa carte :-?

Andra Raluk said...

Da, şi eu am auzit ceva de un serial. Am văzut deja filmul la Notebook şi parcă n-ar mai avea farmec şi caryea. A fost superb,oricum, deci nu prea regret. ♥

Lupu Diana said...

Eu nu am reusit sa vad filmul pana la capat, am avut cateva tentative, dar pur si simplu nu ma atrage. Cartea in schimb a fost destul de ok.

Ratings