Thursday, March 12, 2015

Onix (Lux #2) de Jennifer L. Armentrout In curand la Editura Leda


Format: 13×20 cm
Autor: JENNIFER L. ARMENTROUT
Traducere: Roxana Claudia Olteanu
ISBN: 978-606-8623-81-8
Editura: LEDA
Aparitie: 2015
Numar pagini: 480

Disponibil din: 25 MARTIE 2015
 
O miză uriaşă, o chimie perfectă.

E foarte greu să fiu conectată cu Daemon Black.


Prin magia sa extraterestră, Daemon este hotărât să-mi demonstreze că ceea ce simte pentru mine e mai mult decât urmarea bizarei conexiuni dintre noi. Aşa că încerc să-l ţin la distanţă, deşi e mai aprins ca niciodată în aceste zile reci de iarnă. Dar noi avem probleme mai mari.

Ceva mai rău decât arumii se află în oraş.

MA-ul este aici. Dacă descoperă ce poate face Daemon şi că există o conexiune între noi doi, atunci sunt terminată. La fel şi el.

Iar la şcoala noastră a venit un băiat nou, care are un secret. Ştie ce s-a întâmplat cu mine şi mă poate ajuta, dar pentru asta trebuie să-l mint pe Daemon şi să stau departe de el. De parcă aş putea. Căci, în ciuda raţiunii, simt că mă îndrăgostesc de Daemon. Rău de tot.

Dar apoi totul se schimbă.

Am văzut pe cineva care nu ar trebui să mai fie în viaţă. Şi trebuie să-i spun lui Daemon, chiar dacă ştiu că nu va înceta să caute până ce nu va afla adevărul. Ce s-a întâmplat cu fratele lui? Cine l-a trădat?

Şi ce vrea MA-ul de la ei – de la mine?

Nimeni nu este cine pare a fi.

Şi nu toată lumea va supravieţui minciunilor.

Cartea Intai 


NEW YORK TIMES BESTSELLER

O CĂLĂTORIE CAPTIVANTĂ DE LA PRIMA PÂNĂ LA ULTIMA PAGINĂ.


Începuturile sunt întotdeauna dificile.

Când ne-am mutat în Virginia de Vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multă plictiseală… până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.

Şi pe urmă a deschis gura.

Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne în ţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva… neaşteptat se întâmplă.

Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.
Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.

Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.

Asta dacă nu-l omor mai întâi.
 

3 comments:

Viziru Georgiana said...

Am auzit ca primul volum a fost destul de reusit. Poate o sa-i acord o sansa.

Unknown said...

abia astept sa ma intalnesc din nou cu Daemon Black, singura serie cu extraterestri care mi-a plcut. primul volum este intradevar bun, intreaga serie este

Unknown said...

Coperta primei carti este mult mai buna

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori