Thursday, January 22, 2015

TUTUROR BĂIEȚILOR PE CARE I-AM IUBIT de Jenny Han In curând la Editura Trei!



TUTUROR BĂIEȚILOR PE CARE I-AM IUBIT este povestea Larei Jean, care nu a avut niciodată curajul să spună unui băiat că îl place, dar a scris fiecăruia câte o scrisoare despre ceea ce simțea, a sigilat-o și a ascuns-o într-o cutie, sub pat. Dar, într-o zi, Lara Jean descoperă că, fără să știe cum, scrisorile ce umpleau cutia ei secretă au fost expediate și toți băieții pe care i-a plăcut încep să o întrebe despre conținutul lor: primul care a sărutat-o, tipul din tabăra de vară, chiar și fostul iubit al surorii ei, Josh. Pe măsură ce se obișnuiește să vorbească față în față cu toate fotele ei iubiri, Lara Jean își dă seama că, până la urmă, acele scrisori îi pot aduce și ceva bun.



Follow on Bloglovin

8 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Mă bucur că au păstrat coperta originală. Cei de la Trei îmi plac tot mai mult.

Unknown said...

E de la editura Trei...

Alexandra Ioana said...

Cartea asta imi suna a jurnal ceva :)) dupa nume mai mult....

Unknown said...

Abia astept sa o citesc! Ce de obicei, Editura Trei ne surprinde numai cu carti minunate si captivante!

Adela C. said...

Sunt singura care se teme sa fie un hype nemeritat in jurul cartii?

Alexandra Ioana said...

Editura trei e una dintre preferatele mele. M-a surprins de multe ori numai cu bunatati.

Unknown said...

titlul spuen multe, editura trei are din ce in ce mai multe carti bune in portofoliu

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori