Monday, September 9, 2013

E luni. Ce mai citim?


Chiar imi doream de ceva timp sa citesc un roman semnat 'Stephen King', iar spre norocul meu azi m-am trezit pe birou cu cartea Salem's Lot. Voi ati citit-o? Ce parere aveti desprea ea si ce alte romane scrise de Stephen King imi recomandati? 


Dincolo de labirintul buruienilor inalte, in dosul obloanelor stricate ale caselor zavorate, chipuri palide, cu cautatura dementa, pandesc creaturile intunericului. Caci in aceasta parte a lumii oroarea s-a infiltrat si s-a intins ca noaptea ce coboara ineluctabil peste Salem.

“Unul dintre cele mai inspaimantatoare romane cu vampiri scrise vreodata.” - Kirkus Reviews


Voi ce mai cititi?


3 comments:

Unknown said...

M-am apucat si eu de Salem's Lot, nu am terminat-o. Nu imi place ca o lungeste mult, dar o voi termina. Pe mine nu m-a speriat, nu mi se pare atat de dur cum se spune, eu nu cred ca exista carte de groaza. :D Ador copera cartii, este superba si foarte subtila. ;)

Sabryy said...

Eu am citit Carrie de King. NU o recomand. E una dintre cele mai proaste carti pe care le-am citit. Sincer. Totusi, sunt curioasa care e parerea ta in legatura cu cartea asta.:D

Anonymous said...

moi, citeste acum a cincea fiola.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori