Friday, September 13, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!




Filmul:




Melodia:



Cartea:

Vocile Raului de John Saul


Există locuri în care răul se adăposteşte, lucruri în care răul se impregnează, suflete în care răul sălăsuieşte. În ce măsură reuşeşte oricare dintre noi, ajuns întâmplător în preajma răului, să se păstreze necorupt? Vacanţa de vară se transformă într-o înlănţuire de coşmaruri pentru trei adolescenţi care fac o descoperire stranie: o încăpere secretă, în care timpul are altă consistenţă, iar obiectele au origini sumbre. Un lac în preajma căruia se petrec dispariţii misterioase, o casă pe malul apei ce pare a atrage gânduri sângeroase, iată decorul în care cele mai sinistre imagini devin realitate.


Echipa Bibliophile Mystery va ureaza o zi de vineri 13 superba in continuare si un weekend placut!

~xoxo~

1 comment:

Anonymous said...

pai eu am avut o zi frumoasa ieri, inca nu m-am prns ced-i cu toata nebunia creeata in jurul acestei zile, mie mi s-a parut o frumoasa si obisnuita zi ...eu am o problema cu zilele de marti, nu conteaza ce data este .

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori