Tuesday, June 25, 2013

Cover Reveal! HOPELESS ROMANIA! Incurabil de COLLEEN HOOVER!



Primul pas a fost făcut, avem coperta! 
Ce mai contează că mai e de așteptat un pic, când ne putem mândri că o asemenea carte a fost adusă la noi și e aproape în mâinile noastre? 
Mai mult, mie îmi place faptul că varianta românească a copertei este cea a ediției indie. De ce e asta important? Pentru că a fost prima copertă, adică cea aleasă chiar de către autoare. Asta ne face să ne gândim că este și cea mai potrivită subiectului cărții.

Cine o așteaptă cu nerăbdare?! Mâna sus!





8 comments:

Unknown said...

In sfarsit! E superba, abia astept sa apara! Great job, EPICA, as always!

Anonymous said...

eu astept .Sincer ma bucura ca s-a pastrat originala cei de la epica au obiceiul sa fie profesionisti pana la capat .

Cristinab said...

e superba coperta!
acum citesc Slammed si imi place mult stilul autoarei, abia astept sa citesc si Hopeless.

Christyna_BM said...

OOO Slammed? Si cat ai citit din ea? Nu prea mult daca inca mai respiri :)))

Cristinab said...

Cristina, am citit doar 41 % si imi place extraordinar de mult!
abia astept sa apara si in romana! deja o recomand cu drag :)

Christyna_BM said...

Sa ma cauti cand o termini. Iti recomand un pahar de ceva tare si o cutie de servetele. Si eventual retrage-te intr-un colt unde sa poti sa te legeni fara sa te vada nimeni :)))
P.S. Nu e o carte trista! (sort of)

Deathnote said...

Am citit-o in engleza, asa ca ma bucur tare ca apare si la noi ;)

andra lavander said...

se afla si pe lista mea de lectura, deci ma bucur ca apare in romania

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori