Saturday, May 11, 2013

Recenzie: Pretty In Black (Pretty in Black #1) by Rae Hachton

Some Things are Pretty. Some Things are Black. Love is both.

[Ellie Piper]

She wanted to die. He arose from the grave. He was sent to kill her. She was trained to kill those of his kind. But fate had other plans. He searched for 119 years to find her. & There's no way in hell he's letting her go. Dead or Alive. They're fated.

[Marcus Marble]

How far would you go to be with the one you love? Would you die for her? Would you kill for her? What if the only reason you're still alive is because of her? What if the reason you came back from the dead, was to be with her? But what if your job was to kill her, but you fell in love instead? And now you're being hunted by your own kind?
Destroy? Or be Destroyed?



Parerea mea: 
La Pretty in Black prima data am fost atrasa de coperta, cam acesta este efectul pe care il are asupra mea o coperta simpla dar frumoasa. Al doilea lucru a fost descrierea care , chiar prin faptul ca nu dezvaluie foarte multe, te face sa iti pui o suta de intrebari si sa vrei sa citesti imediat cartea.

 Daca doriti sa cititi un roman cu o poveste de dragoste superba, dar in acelasi timp si intunecata/gotica, plina de secrete si durere, aceasta este cartea pe care o cautati.

Cand spun durere nu ma refer la durere fizica, desi la un moment dat o intalnim si pe aceasta, ci ma gandesc la o durerea sufleteasca pe care personajul nostru principal, Ellie, o simte.O durere ce-o chinuie atat de profund, incat fata si-a indepartat toti prietenii, a renuntat la statutul de fata populara, se imbraca in negru  si isi petrece majoritatea timpului in cimitir.

Ciudat loc sa iti petreci timpul nu-i asa? Numai ca acesta nu este un simplu cimitir, este locul unde sora ei este ingropata si unde Ellie alege, intr-un final, sa isi ia propria viata, pentru a scapa de durerea si de traiul mizerabil pe care il duce dupa ce ea a murit, dar si locul unde cunoaste dragostea adevarata.



„ Nu mi-am dorit niciodata cu adevarat sa mor. Dar am mers pana la capat, oricum. Durerea din sufletul meu era ingrozitoare, iar moartea era frumoasa.”


In momentul in care Ellie alege sa isi ia viata langa ea apare Marcus, baiatul cu parul negru si cei mai frumosi ochii pe care i-a vazut vreodata.


„ Ochii lui sclipeau. Nu mai vazusem niciodata ochi atat de luminosi sau atat de verzi. Ai lui erau accentuati de o armonie intunecata.”


Marcus Marble nu este deloc ceea ce pare. Este mort, dar asta este cel mai nesemnificativ dintre secretele lui. Cea mai mare dorinta a lui este sa o castige pe Ellie, sa o faca a lui, dar nu este atat de usor pe cat pare…. Trebuie sa se intragosteasca de el, iar apoi sa moara pentru ca ei sa fie impreuna.


 „- Tocmai m-ai speriat pe jumatate moarta, am spus.
- Ar trebui sa fii fericita ca a fost doar pe jumatate”


Printre replici picante, plimbari prin cimitir – Da! In cimitir, ce nu am spus ca povestea este super intunecata dar si romantica in acelasi timp?!?-  si sarutari furate, Ellie ajunge sa se indragosteasca de misteriosul Marcus, fara sa isi dea seama de pericolul la care se expune.


„ - Ellie, vrei sa petreci cu mine pe taramul etern? ”


Atunci cand vietiile celor doi sunt puse in pericol, Marcus are de facut o alegere dificila, care ne aduce un cu totul alt final fata de cel asteptat, unul care a reusit sa ma lase cu gura cascata, cu o multime de intrebari si cu dorinta de a pune mana pe volumul doi cat mai repede … Despre ce final este vorba? Pai asta trebuie sa aflati voi.

Lectura placuta!


Photobucket

8 comments:

cafebiblioart said...

Am auzit multe despre aceasta carte, am vazut ca multi de pe la noi au cititi-o. si eu vroiam acum ceva vreme, dar nu stiu...poate intr-o zi are sa ajunga si ea la rand

Anonymous said...

Vrei să petreci cu mine pe tărâmul etern? Hm, asta mi-a rămas întipărită pe retină.Nu știu ce a răspuns personajul cărții , dar în mod categoric aș ..50% rămâne acasă și 50% aș accepta , depinde de cine îmi face oerta, care sunt avantajele și dezavantajele acestei călătorii și cât de întunecată mi-ar fi mintea în momentul acela.În regulă cartea asta pare întrebare

Anonymous said...

Pare interesantă și îmi ridică semne de întrebare..am cam mâncat ceva fraze din propoziție ete nah =))

Alexandra Ioana said...

geniala recenzie :X
vreau sa apara neaparat cartea si la noi <3

natașa said...

Nu mă așteptam să văd o recenzie la cartea asta aici prea curând! Mă bucur că v-a plăcut! recenzia este superbă!

Alexandra Ioana said...

imi plac citatele extrem de mult :X

Anonymous said...

Mă tot gândeam pe unde am mai văzut cartea asta și nu îmi vine nimic în minte cred că este seacă, având în vedere că avem teze de dat ...

Andd D. said...

De foarte mult timp imi doresc sa citesc cartea asta si fiecare recenzie pe care o vad devine din ce in ce mai "dureroasa". Pare atat de geniala cartea asta, din toate punctele de vedere posibile si imposibile.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori