Wednesday, May 1, 2013

In curand la Editura Rao: Minciunile - Disparuti #3 - de Michael Grant



Au trecut şapte luni de când toţi adulţii au dispărut. Dispăruţi.

S-a întâmplat într-o noapte. O fată care murise acum păşeşte din nou printre cei vii; Zil şi echipa sa dau foc la Perdido Beach; iar printre flăcări şi fum, Sam vede figura băiatului de care se teme cel mai mult: Drake.Dar Drake a murit. Sam şi Caine l-au înfrânt ca şi pe Întuneric sau cel puţin aşa au crezut.În vreme ce Perdido Beach arde, bătălia e în toi: Astrid împotriva Consiliului; Echipa Umană împotriva mutanţilor şi Sam împotriva lui Drake care s-a întors din morţi şi este gata să termine ce au început Sam şi cu el. Condiţiile aici sunt mai proaste ca oricând, iar copiii sunt disperaţi să scape. Dar sunt oare suficient de disperaţi încât să creadă
că moartea îi va elibera?



9 comments:

Unknown said...

Din pacate nu am citit primele carti asa ca nu o iau

natașa said...

Pe lângă că nu am citit restul volumelor, coperta asta nu îmi place.

Alexandra Ioana said...

nu am nici un volum din aceasta serie
as fi tare curioasa sa o incerc candva.

Unknown said...

doamne ce coperta nereusita. tipul seamana cu harry potter intr-un mod care nu ii face deloc cinste

Anonymous said...

nu m-am gandit la hp ci la zac efron , nu stiu de ce , dar oricum nu-mi place seria asta e clar

Unknown said...

Mie nu mi se pare ca seamana cu cineva

Alexandra Ioana said...

nici mie nu mi se pare ca seamana cu ceva :-??

cafebiblioart said...

nu imi place deloc coperta. Nu am citit nici una din cartile din acesta serie, am vrut dar.. nu stiu de ce le-am tot amanat,

Andd D. said...

Nu am citit nimic din aceasta serie, desi mi-o doresc de ceva vreme. Nu stiu, probabil, intr-un viitor apropiat, o voi citi.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori