Monday, May 20, 2013

E Luni. Ce mai citim?


Eu am terminat Sempre, lectura care mi-a ocupat toata saptamana trecuta, dar a meritat din plin. Mi-a placut foarte mult si v-o recomand tuturor.

Haven Antonelli and Carmine DeMarco had vastly different childhoods. Haven, a second-generation slave, grew up isolated in the middle of the desert, her days full of hard work and terrifying abuse. Carmine, born into a wealthy Mafia family, lived a life of privilege, never having to answer for anything he did. Both now seventeen, a twist of fate causes their worlds to collide, making them question everything they ever believed. Entangled in a web of secrets and lies, they learn that while different on the surface, they have more in common than anyone would think.
 Nu am mai inceput o noua carte si nici nu vreau sa incep ceva complicat sau lung pentru ca se apropie examenele si nu vreau sa ramana neterminate. Toata luna iunie voi fi ingropata in carti de studiu. Ceva sugestii pentru scurta perioada ramasa?

Voi ce mai cititi?

5 comments:

Alexandra Ioana said...

eu ma chinui tot cu tristeti de sucub :)) nu prea am avut chef sa mai citesc. dupa aia ma apuc de vol 2 din seria georgina.

alexa ioana said...

imi doresc sa citesc Sempre, am auzit ca este foarte buna
deocamdata citesc Cum sa nu dai chix ca femeie, o carte destul de amuzanta. pe urma nici eu nu o sa ma mai apuc de nimic, vine sesiunea si o sa fiu destul de aglomerata....:(

Anonymous said...

eu am terminat paulo coelho ..cred ca asa se scrie oricum e ciudat numele , dar și tipul, acum cred că mă pun sa citesc manualul de franceza ca am teza joi .

cafebiblioart said...

O carte super, si eu am recitit-o acum cateva sapt. Ma bcuur ca ti-a palcut!

Andd D. said...

Incerc de vreo doua saptamani sa termin al treilea volum din Micutele Mincinoase doar ca nu prea ma atrage volumul asta. Si am mai citit Uneori sub clar de luna care nu mi-a placut mai deloc.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori