Friday, May 24, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!


Filmul:

Deja Vu (2006)

Toţi am experimi când întâlneşti un necunoscut şi ai senzaţia că-l stii de-o viaţă sau când recunoşti un loc deşi ştii foarte bine că n-ai fost niciodată acolo. Dar dacă aceste senzaţii sunt de fapt avertismente trimise din trecut sau indicii cu privire la viitor? Deja vu-ul este cel care îl ghidează pe agentul Doug Carlin în investigaţia sa cu privire la un atentat soldat cu sute de morţi. Chemat să recupereze toate dovezile posibile după ce un feribot din New Orleans explodează din cauza unei bombe, Carlin este pe cale de a descoperi că ceea ce toţi oamenii consideră că se petrece "numai în mintea lor" este de fapt ceva mult mai puternic, ceva care-l va conduce într-o cursă cu miză imensă: salvarea vieţii a sute de oameni.


Melodia:

Loreena McKennitt - Dante's Prayer




Cartea:

Just Remember to Breathe
by Charles Sheehan-Miles



Alex Thompson’s life is following the script. A pre-law student at Columbia University, she’s focused on her grades, her life and her future. The last thing she needs is to reconnect with the boy who broke her heart.

Dylan Paris comes home from Afghanistan severely injured and knows that the one thing he cannot do is drag Alex into the mess he’s made of his life.

When Dylan and Alex are assigned to the same work study program and are forced to work side by side, they have to make new ground rules to keep from killing each other.

Only problem is, they keep breaking the rules.

The first rule is to never, ever talk about how they fell in love.


Echipa Bibliophile Mystery va doreste un weekend placut!


7 comments:

natașa said...

Geniale recomandarile de data asta! Chiar trebuie sa ma uit la film.

Anonymous said...

Am iubit Deja Vu si mi-a placut la nebunie Denzel Washington in acest film, chiar m-am 'indragostit' de el pe atunci.

Anonymous said...

Weekend placut voua, fetelor!

Anonymous said...

Iubesc zilele in care vad recomandari e ca si cum astept craciunul .E superba rubrica asta .Plus lucruri noi .

cafebiblioart said...

melodia imi place foarte mult, cartea mi se pare interesanta, dar filmul nu e unul ce vreau sa il vad.

Andreea Ilie said...

Nu am citit cartea si nu am vazut nici filmul,dar melodia o stiu si imi place foarte mult:D

Andd D. said...

Mi-au spus cativa colegi sa ma uit la filmul asta insa nu prea i-am luat in serios, dar cred ca ma voi uita curand.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori