Friday, May 17, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!



Filmul: 

Inception (2010)



Dom Cobb (Leonardo DiCaprio) este un hoţ priceput, cel mai bun în domeniul periculoasei arte a extracţiei, adică al furtului de informaţii şi secrete preţioase din subconştientul oamenilor în timp ce aceştia visează, când mintea lor este cel mai vulnerabilă.

Rara abilitate a lui Cobb i-a conferit un statut de profesionist extrem de căutat, de o valoare inestimabilă în complicata lume a spionajului tehnologic, dar l-a făcut în acelaşi timp să piardă tot ceea ce era mai important pentru el şi l-a transformat într-un fugar internaţional. Acum i se oferă o şansă să recapete tot ceea ce a pierdut: o ultimă misiune i-ar putea reda viaţa de dinainte dacă reuşeşte un lucru imposibil, opusul extracţiei de informaţii: implantarea lor în mintea cuiva.

Însă un inamic periculos urmăreşte fiecare mişcare a lui Cobb şi a echipei sale, în scopul de a-i împiedica să-şi ducă la îndeplinire misiunea. Iar Cobb este singurul care ar fi putut anticipa acest lucru.
(Cinemagia)




Melodia:



Cartea: 

Seria Aripi de Aprilynne Pike



”Laurel privea fascinată chestiile acelea deschise. Erau înspăimântător de frumoase – o frumusețe imposibil de exprimat în cuvinte. Se întoarse din nou spre oglindă și privi de-o parte și de alta a capului. Păreau ca niște aripi...” Laurel crede că este o liceană ca oricare alta, dar are câteva particularități pe care nu și le poate explica. Nu suportă soarele, nu-i este frig niciodată și preferă să-și petreacă timpul în aer liber. Până când se întâmplă ceva cu adevărat straniu: o floare cu petale ca niște aripi îi înflorește pe... spate. Laurel nu este o ființă omenească, nimic din viața ei nu este ceea ce pare, iar extraordinara ei metamorfoză este inevitabilă. Tulburată de afecţiunea pe care o simte pentru David, colegul săritor şi amabil, şi Tamani, paznicul ei vigilent şi pasional din lumea zânelor, Laurel se vede pusă în fața unei noi încercări: pentru a-şi păstra identitatea, casa şi familia şi pentru a proteja tărâmul zânelor, Avalon, trebuie să înfrunte un inamic puternic. Tot ceea ce știați despre zâne se va schimba pentru totdeauna după ce citiți această nouă serie plină de suspans și de magie. Continuarea în cartea a doua, Iluzii.



Echipa Bibliophile Mystery va doreste un weekend placut!

6 comments:

Anonymous said...

Inception este un film superb l-am iubit din prima , același gen de film pe care îl recomand este și in time..
Lana del rey este o cântăreață puțin străină .
Ultima copertă este superbă.Duce cu SOOKIE DIN TRUE BLOOD

cafebiblioart said...

iubesc filmul, melodia e de pe OST Marele Gatsby asa? Imi place coperta vol 3 cel mai tare din pacate am cartea in eng si ma tot chinui sa citesc vol 2

Andreea Ilie said...

Nu am vazut inca filmul,dar sper sa o fac in curand.Imi plac mult melodiile Laney del Rey,iar aceasta nu face exceptie.Copertile sunt foarte dragute:D

Cristinab said...

filmul l-am vazut la timp si mi-a placut mult.
melodia e superba, e in playlistul meu acum :)
am in plan sa-mi cumpar cartile, nu stiam ca a aparut si vol 3.

weekend placut tuturor!

natașa said...

Melodia Lanei este perfectă!
Mulțumesc pentru recomandări, și așa nu știam la ce să mă uit.

Andd D. said...

Nu am vazut filmul dar pare cu adevarat interesant. Cat despre melodie, o iubesc. Iubesc cam toate melodiile ei.
Cartile nu le-am citit pentru ca nu prea m-au tentat, dar coperta volumului trei o ador!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori