Friday, April 19, 2013

In curs de aparitie la Editura Rao: Camera groazei de Jussi Adler Olsen


"Camera groazei" este un roman spectaculos, cu acţiune şi umor şi cu o notă de inedit specifică literaturii nordice. Ingeniosul detectiv Carl Morck, secondat de neconvenţionalul său asistent, rezolvă un caz neobişnuit şi dificil, primul dintre cele atribuite Departamentului Q. În timp ce investigaţia progresează, victima, aflată într-o cameră de presurizare, îndură detenţia, privaţiunile şi chinul, agăţându-se de speranţa de a-şi revedea fratele iubit. Cititorul urmăreşte cu suspans investigaţia, care duce la dezvăluirea treptată a mobilului crimei. Umorul nordic este nelipsit, chiar şi cea mai banală conversaţie are şanse să provoace ilaritate, făcându-l pe cititor sa râdă în hohote. 




7 comments:

Anonymous said...

Mama ce superb arata ..adica eu acum am vazut mai bine ce imagine reprezentativa ..

alexa ioana said...

n-am mai auzit de cartea asta pana acum, dar sigur mi-o voi lua, pentru ca este pe gustul meu

Alexandra Ioana said...

o carte care cu siguranta ma va incanta :X exact stilul meu :P o sa mi o iau si eu

Unknown said...

Interesanta ideea , pare mai mult un roman umoristic

andra lavander said...

titlul ma cam sperie, dar sunt o fana a cartilor politiste asa ca e Ok

Anonymous said...

abia aștept să apară cartea. o vreau .

Unknown said...

foarte interesanta. chiar as vrea sa o citesc

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori