Saturday, March 16, 2013

SURPRIZA SERII! Interviu cu Lucas si CONCURS #4

Iată și surpriza pregătită de Tammara Webber pentru această seară:
Un superb interviu cu LUCAS


Bună din nou, Lucas! Ne bucurăm nespus să te avem din nou invitat pe Bibliophile Mystery, de data asta singur. Asta înseamnă că îți vom putea adresa și întrebări mai... întrebări.
...........
.................
WOW! Ce emoții! Să începem deci...
 
BM: Ce are diferit Jacqueline față de alte femei cu care ai fost?

LUCAS: Ei bine, celelalte "femeile" au fost mai mult fete, iar acele relații au fost, în cea mai mare parte, superficiale și de scurtă durată. La tinerețe, oamenii sunt mai egoisti, dar, de asemenea și mai deschiși. Mai încrezători, fără niciun motiv anume. Eu nu mai sunt așa de foarte mult timp; nu m-am putut conecta cu ele. Când am cunoscut-o, Jacqueline era exact opusul unei persoane încrezătoare. Am fost nevoit să îi câștig increderea, dacă mi-am dorit-o. A trebuit să mă dovedesc demn. Este ceva grozav, ca bărbat, să demonstrezi că ești capabil. E un lucru care ți se urcă repede la cap. Ea este, de asemenea, inteligentă, talentată și frumoasă, dar dacă vreți să știți de ce m-am îndrăgostit de ea de fapt? E-mailurile ei amuzante sunt motivul.

BM: Care dintre portretele pe care i le-ai făcut este favoritul tău?

LUCAS: Preferatul meu va fi întotdeauna cel de-al doilea, pe care l-am făcut în dormitorul ei, oricât de multe aș schița. Acela a fost momentul în care am știut că am sentimente pentru ea. Când privesc acel desen, pot zări mugurii sentimentelor ei pentru mine acolo, în ochii ei. Le-am surprins pe hârtie, cu toate că nu le puteam vedea în persoană, atunci. Credeam că sunt doar o distracție trecătoare pentru ea.

BM: Nu am mai auzit nimic despre voi în ultima vreme, ceva vești pe care vrei să le împarți cu noi? 

LUCAS: Hmm. Doar faptul că mă simt mult mai fericit decât am fost vreodată. Nu am nevoie ca totul sa fie perfect și, oricum, viața nu-mi va oferi așa ceva- știu asta foarte bine. Sunt fericit pentru moment, și asta e bine. Foarte bine.

BM: Ai fost îngrijorat că Jacqueline ar fi putut apărea la unul din seminariile tale și ți-ar fi descoperit secretul?

LUCAS: Da și nu. Da, pentru că știam că se simțea confortabil cu mine pe e-mail, însă mă evita în persoană. Știam că mă asocia pe mine, ca persoană, cu acea noapte. Am vrut să fiu tipul cu care putea cocheta cu ușurință, nu unul a cărui simplă prezență îi trezea amintiri neplăcute. Și nu, pentru că la un moment dat voiam să știe adevărul, dar nu știam cum să i-l spun. Cu cât trecea mai mult timp,cu atât era mai rău.


BM: Dacă ai putea să dai timpul înapoi, există ceva ce ai vrea să schimbi? 

LUCAS: I-aș fi spus eu adevărul, ca să nu trebuiască să afle în modul în care a aflat și să creadă ca nu sunt decât un alt mincinos.

BM: Descrie-o pe Jacqueline În maxim 10 cuvinte.

LUCAS: Jacqueline îmi este muză, parteneră, iubită, prietenă, zeiță fragilă și protectoare feroce.

 BM: Unde te vezi peste zece ani?

LUCAS: Nu-mi place să mă gândesc așa departe. Acum zece ani, aș fi greșit întru totul dacă ți-aș fi răspuns la întrebarea asta. Jacqueline m-a învățat să trăiesc în prezent, nu în trecut. Nu vreau s-o dau în bară, trăind în viitor. În viață contează numai momentul actual.

BM: Ce te-a făcut să mergi la club în noaptea în care tu și Jacqueline ați dansat pentru prima oară?

LUCAS: Am fost în campusul studențesc și le-am auzit pe prietenele ei plănuind să o ducă în oraș. Spuneau că nu a mai ieșit nicăieri după petrecerea de Halloween și nu știau de ce. Atunci mi-am dat seama că nu spusese nimănui ce s-a întâmplat în acea noapte, ceea ce nu era bine. Cred că m-am simțit protector, știind că probabil eram singura persoană care știa adevărul. Când am ajuns acolo, părea să se distreze. Aveam de gând să mă strecor afară, dar am simțit această dorință copleșitoare de a dansa cu ea, mai întâi. Am vrut să văd dacă există vreo șansă ca ea să se uite la mine, în persoană, fără să-i fie frică. Fără să mă asocieze cu acea noapte.

BM: Ce te vezi făcând cu cariera ta? Vei rămâne în domeniul ingineriei sau te vei îndrepta către artă?

LUCAS: Ingineria mecanică este meseria pe care am învâțat-o, dar este, de asemenea, propria sa versiune de artă. Da Vinci a fost atât un artist renascentist, cât și un om de știință și inginer, iar acest lucru s-a reflectat în toată creația lui. Schițele de oameni și peisaje sunt ceva ce am făcut mereu, ceva ce îmi place să fac, ceva ce voi face mereu. Dar Jacqueline? Sper ca Jacqueline, la fel ca și mama mea, să facă mereu ceea ce îi spune inima.

BM: Cine este artistul tău preferat, un artist pe care îl admiri și de ce?

LUCAS: Rembrandt, cred. Ați văzut desenele tipului ăstuia? Sunt la fel de bune, dacă nu mai bune decât picturile sale în ulei cele mai faimoase. E fascinant să vezi munca unui artist în faza cea mai simplă, la cel mai lipsit de efort nivel. Îmi place, de asemenea, Sunol Alvar. Schițele lui sunt frumoase, detaliate și precise, iar tablourile lui în acuarelă îmi amintesc de cele ale mamei - pline de culoare, viață și iubire.

BM: Pentru că ești artist, care este părerea ta despre body paint?

LUCAS: Nu stiu ce înseamnă asta, dar nu pot avea nimic împotriva lucrurilor care implică "trup" sau "vopsea". Deci, cred că părerea mea este ... Da?

BM: Dacă ai putea alege o pictură care să-ți aducă aminte de Jacqueline, care ar fi și de ce?

LUCAS: "Fata cu cercel de perla" de Vermeer. Este un portret al tăriei, deghizate în fragilitate. Al frumuseții, sub masca simplității. Când am văzut-o prima dată, am crezut ca-și reprimă o parte din ardoare. Cată dreptate am avut!




FULGER!

Ce-ți place mai mult la o femeie?
Încheietura mâinii, locul unde îi poți simți pulsul cu vârful degetelor sau cu buzele.

Parfum floral sau condimentat?
Condimentat

Lumina zilei sau lumina lunii?
Lumina zilei – înnorată și răcoroasă. E mai ușor pentru schițat ... și face intratul în casă la căldura șemineului mult mai plăcut.

Formația preferată?
Muse

Cafeaua favorită?
Cafea

Cartea preferată?
Franny și Zooey – Salinger

Boxeri sau chiloti?

Boxeri

Poftă trupească sau pasiune?
Da

Dacă ai putea merge oriunde, unde ai merge?
Chiar aici unde sunt

Cel mai bun cântec pentru a face dragoste?
Lost Without U -- Robin Thicke

Anotimpul preferat?
Toamna


Lucas, ne-a făcut o deosebită plăcere să te avem din nou invitat și te mai așteptăm și cu alte ocazii, acum că șederea ta în România a devenit permanentă. Salut-o și pe Jacqueline din partea noastră!




CONCURS #4
LOCUL 1 castiga un exemplar semnat E usor sa te iubesc.
LOCUL 2 castiga un afis E usor sa te iubesc 
LOCUL 3 castiga un afis E usor sa te iubesc 
LOCUL 4 castiga un set format din semn de carte Easy + Pandantiv carticica
Pentru a va inscrie completati raffle de mai jos.

CONCURSUL SE INCHEIE PE 01 APRILIE LA ORA 00.00
Pentru a nu fi considerat pacaleala, castigatorii vor fi afisati pe 2 APRILIE.

SUCCES!


a Rafflecopter giveaway

Multumim tuturor pentru efortul depus in realizarea acestui eveniment. Ne-am simtit extraordinar astazi in compania voastra! Va mai asteptam si cu alta ocazie. O seara placuta in continuare si weekend placut!



53 comments:

meduza said...

Lucas e atat de scump <3 Deja il ador, vai trebuie sa am cartea asta de urgenta! :)

Katherine said...

Vaaai,ce interviu...Lucas pare atat de draguuutz. Cumva tot fac rost de carte :)))

andra lavander said...

nici nu stiu cine imi place mai mult Lucas sau London, oricum este genul de barbat pe care orice femiei il doreste langa ea, protector, grijuliu, un artist neinteles, baiatul rau pentru restul lumii, ingerul care iti lumimeaza viata pentru tine

Cristinab said...

omg!
am devorat interviul!!!!
multumim foarte mult!

piesa e minunata!!!! :x <3

Cristina Grindean said...

Super! Imi doresc sa citesc cartea pe indelete!

Erin said...

Abia astept sa citesc cartea <3 Interviul inca nu l-am citit pentru ca nu as vrea sa dau peste spoilere.

Adela C. said...

Dar chiar ca ati dat azi carti, nu gluma!

Anonymous said...

How sweet! Awwww
Am citit cartea cand a aparut in engleza si am adorat-o! Si o vreau si in biblioteca

Adela C. said...

Abia astept sa o citesc, o carte care a starnit o asemenea valva intre cititori... trebuie sa fie ceva de capul ei.

LexyL said...

Superb interviul:x

Unknown said...

interviul e genial, cat despre lucas..ce sa spun...e maxim :D
mi-ar placea foarte mult sa citesc (devorez)aceasta carte :)

Bivolaru George-Cristian said...

Ca de obicei superb. Cartea are un loc pregatit pe lista cartilor de citit pe acest an

Anonymous said...

Foarte, FOARTE fain interviunl si ideea de a-l intervieva pe Lucas a fost foarte inspirata. :D Abia astept sa citesc cartea asta! :D

Multumim pentru generosul giveaway! :)

Unknown said...

multumim frumos sper sa pun si eu gheruta pana la urma pe un exemplar;)

Unknown said...

interviul mi-a placut mult, despre carte deja stiti parerea mea e superba

Unknown said...

Interviul este foarte interesant,iar cartea abordeaza un subiect frumos,de adolescenti.

giorgiana said...

un intreviu amuzant, sincer,iar cartea mi-o doresc mult

Unknown said...

Nu am cartea,dar imi doresc sa o citesc.:X

Unknown said...

Abia aștept să citesc cartea, îl ador deja pe Lucas ! ^^

Andreea Ilie said...

Imi place atat de mult interviul,iar Lucas e asa de dragut<3,ce fata nu ar vrea sa aiba un baiat ca el langa ea.Iar cartea orice ar fi,tot o sa fac cumva rost de ea!!!

Simina said...

Imi place interviul acordat de Lucas, este dragut si pe alocuri amuzant, cea ce pentru mine imi este foarte important. Imi plac baietii amuzanti!!
Iar despre carte ce as putea spune? Abia astept sa-mi vina si s-o citesc^^

Sandy said...

Imi pleace mult inteviul cu Lucas, e un tip amuzant :)
Sper sa am ocazia sa citesc cartea, imi place mult subiectul, e pe gustul meu! :D

Anonymous said...

este un interviu foarte interesant, dar cum sunt conditionata de facobook renunt la partixciparea la aceste concursuri, deoarece nu am facebook si nici nuas avea timp si rabdare sa il folosesc ...succes participantilor si la cat mai multe carti, e posibil sa o achizitionez de pastele ortodox..

natașa said...

Lucas mă inspiră! Adică, e un artist! Interviul e genial!! Mai ales întrebările fulger ;)) . Cât despre carte, sper să fac rost de ea...Ce surpriză plăcută!

Unknown said...

melodia nu am putut-o asculta aseara ca dormea mihai dar imi amintesc ca o auzisem acum ceva timp si vroiam sa stiu cum se numeste.

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash said...

Uau, chiar as vrea sa fac cunostinta cu Lucas 0.0 Plus ca pletosii ma inspira :)) Foarte dragut interviul, iar despre carte am auzit numai lucruri bune <3

Sabryy said...

Cat de tare, mi-au placut mult raspunsurile.:)) Chiar acum citesc Easy si este ataaat de captivanta.

Lexi said...

Oh, Lucas. E genial interviul.

Lina said...

Interesant interviul...raspunsuri dragute, mi-as dori sa citesc cartea

Lost For Words said...

Mi-a placut interviul.Lucas e tare scump. Abia astept sa citesc cartea!

Unknown said...

Frumos interviul . As citi cu mare drag cartea

Anonymous said...

mie imi place foarte mult pictura aceea

Crina|| booktwist_ said...

Mult succes participantilor. Foarte frumos interviul:) si chiar o surpriza placuta.

Andreea Florentina said...

Interviul este genial! Deabea astept sa citesc cartea.

Oana H. said...

Am citit cartea cand a aparut in engleza.Mi-a placut foarte mult.Are o poveste superba care mi-a lasat o impresie foarte buna.
Foarte interesant interviul.

Oana H. said...

Am citit cartea cand a aparut in engleza.Mi-a placut foarte mult.Are o poveste superba care mi-a lasat o impresie foarte buna.
Foarte interesant interviul.

Anonymous said...

Deci,am ratat ziua concursurilor fiindca am fost plecata,dar acum ma inscriu si eu! :) Interviul mi se pare pur si simplu fantastic si mie imi place cand un autor dezvolta mai mult intrebarea. Cat despre carte,au fost prea multe lucruri bune spuse despre ea ca sa nu te faca sa o citesti. :)

Anonymous said...

Ups,am crezut ca era vorba de interviul cu autoarea. My bad! Nu am gandit cum trebuie! Pai tocmai ce am devirat interviul si mi se pare prea tare. Imi place atat de mult schimbul de replici si Lucas e super.

Andreea said...

Asta da interviu original.Ar fi dragut sa fie mai multe interviuri de genu si de la alti autori.

horade said...

Interviul este o binecuvantare, iar cartea va fi o tamaduire !

Larisa said...

Interviul mi-a starnit si mai mult curiozitatea in privinta cartii, Lucas pare tare simpatic, dar si un pic misterios, iar cartea sunt sigura ca e o lectura perfecta.

Unknown said...

Super interviul. Frumoasa surpirza. Mult succes tuturor.

Ghanda said...

Genial interviu =)) Cat despre carte, abia astept s-o citesc.

ionutzk said...

super interviu...multumim pentru concurs

Unknown said...

Iubesc cartea asta si pe Lucas de asemenea :)

Duduş said...

Cartea nu am ajuns inca sa o citesc insa interviul este asa de.. dulce realizat <3

Anonymous said...

Pofta trupeasca sau pasiune?
Da
Aoleu ce scump ee<3<3
Vreauvreauvreau!Doamne dragutenie absoluta!

hellena said...

Despre carte am inteles ca este foarte frumoasa, iar interviul nu putea fi mai prejos ...! :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
iobanicu said...

Un interviu la subiect, iar despre carte ce sa mai spun, trebuie sa fie geniala !

Unknown said...

In primul rand- multumim pentru concurs si mult succes tuturor :)
In al doilea rand- il ador pe Lucas, bad-boy cu inima de aur- iar interviul pastreaza imaginea (fictiva) pe care o aveam in privinta lui, plus ca mi-a facut placere sa aflu mai multe despre el si Jackie (si da, stiu ca nu-i place sa i se spuna astfel :) )

Emilian S said...

Mi-a placut cum ai recenzat cartea si sper sa o citesc in curand.

dana71 said...

Stiu cartea care este minunata, iar recenzia este incantatoare si originala !

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori