Tuesday, March 5, 2013

Rasfata-te de ziua ta!

Nemira isi invita toate cititoarele la rasfat! Saptamana aceasta, colectiile Damen Tango, Bonton, Glossy Books si Erotikos au 40% reducere.

Nu ne adresam doar cititoarelor. Si domnii sunt asteptati sa aleaga cele mai inspirate cadouri pentru doamne si domnisoare.

 Promotia se desfasoara pana la data de 11 martie, se aplica doar cartilor publicate de Nemira in print si nu se cumuleaza cu alte promotii sau gratuitati. Comenzile se onoreaza in limita stocurilor disponibile.

8 comments:

natașa said...

Interesant. Prea mult reduceri tari!

Anonymous said...

gossip..myu..vreau seria asta ..pacat insa ca e prea tarziu

Andreea said...

Chiar imi place aceata reducere.Chiar cartile care imi plac <3.

Unknown said...

din lista imaginii am si eu un trio infernal

Ellena said...

Gossip Girl! =p~ De cand am pus ochii pe seria asta si vreau sa imi comand macar primele volume, chiar daca nu am timp sa le citesc. Vreau sa le am in biblioteca pentru orice eventualitate. :3

Anonymous said...

elena din pacate primele volume din gg nu mai sunt disponibile ceea ce se vede sunt de la 5-6 incolo ,.,in total sunt 13 volume

Unknown said...

bine zis din pacate. chiar as vrea si eu seria. se pare ca nu se anunta nici o reeditare, desi au fost multe cerer

andra lavander said...

imi place reducerile!!!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori