Monday, March 4, 2013

PROMOTIA PRIMAVERII!


11 comments:

natașa said...

Poate profit și eu! :)

Andreea said...

Asta da inceput de primavara.

Crina|| booktwist_ said...

Abia a sosit primavara si reducerile apar ca ghioceii, insa cred ca mai astept. Abia am primit niste carti de curand.

Anonymous said...

mai putin, inca putin, tot mai putin si o sa profit si eu de ele

Cristina said...

Cate reduceri! Mai astept sa vad cine mai face reduceri si pe urma ma pun pe cheltuieli :))

Anonymous said...

eh, inca putin, dar in aceste doua uni probabil ca se vor tot face reduceri, mai ales ca se apropie pastele si cum anul acsta este foarte decalat...cusiguranta vor face reduceri substantiale

Andreeea said...

Nunununununu! Vreau caaaaarti! :D Aici intra si cartile de la Leda nu?

Unknown said...

mama ce ma enerveaza ca nu mai vine odata bursa ca sa pot sa profit si eu cum trebuie de reduceri

Andreeea said...

Norocul tau ca macar ai bursa :)) Eu am doar alocatia aia si nici aia nu o am mereu, ca mai am si alte cheltuieli de facut. :(

Ellena said...

Reduceri.. again! Reduceri peste reduceri. Se vede ca a inceput primavara in forta! Mai trebuie sa se publice niste carti (atat in Romania cat si in strainatate) mult asteptate de mine si sunt cea mai fericita persoana de pe pamant! :3 O sa am pe ce sa-mi cheltui banii, nu ca acum nu as avea. :)

andra lavander said...

eu vreau sa vad oferta verii, mi se pare cea mai buna

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori