Wednesday, March 27, 2013

Precomanda CIRCUL NOPTII de Erin Morgenstein la editura CORINT

8 comments:

Anonymous said...

ope mine ma sperie subiectul acesta deoarece nu am o pasiunne pentru circ

natașa said...

Nu prea îmi place circul dar pot face o excepție tura aceasta... ;))

Crina|| booktwist_ said...

Pare ok, insa nu o cumpar inca, vreau sa aud mai multe pareri inainte sa o achizitionez.

Bonnie Ithil said...

Eu am inceput-o in eng dar avand in vedere ca apare in Ro am facut pauza. Dar atat cat am citit mi-a placut foarte mult :D E fascinanta.

Anonymous said...

deci bonnie va aparea in curand o recenzie ..?..Nu e un subiect confuz ? adica mie asa imi pare ..

andra lavander said...

ador circul, astept de o eternitate cartea, insa acum ca pare imi gasesc alte cartii de cumparat, o voi citi totusi, doar ca nu prea stiu cand

Bonnie Ithil said...

@Krisszu, subiectul nu este confuz ba chiar e foarte interesant, dar asta nu inseamna ca nu e o lectura destul de greoaie. Da probabil va aparea si o recenzie in vitorul apropiat :D

Anonymous said...

eh abia astept ..pe mine una ma sperie cartea asta ..vazusem mai demult o coperta in care circul era legat de ate si imi parea ca este condusa de un ventrilog ...

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori