Tuesday, March 19, 2013

Paparazzi #23


Am obiceiul ca atunci cand incep o carte noua sa caut pe google ca sa aflu cat mai multe despre ea, iar acum ceva timp m-am interesat despre Fericirea incepe azi de  Jamie McGuire. Aproape peste tot mi-a aparut tipul asta. Se pare ca fanii il vad pe Parker Hurley ca Travis si trebuie sa recunosc ca si eu. Prin urmare, am hotarat ca este perfect pentru rubrica Paparazzi.


Profesia: Model si actor
Stabilit in Los Angeles
Varsta: 26 ani
Culoarea parului: Blond
Culoarea ochilor: Caprui





10 comments:

andra lavander said...

azi am terminaz Beautiful desaster, am inceput-o aseara si trebuie sa recunosc ca nu am putut sa o las din mana pana nu am devorat si ultima pagina

Anonymous said...

eu nu-l stiu pe nea asta , dar nu e rau deloc ;))

Unknown said...

mama mama ce tatuaje are pe el

Bonnie Ithil said...

Superbe nu-i asa, tatuajele?

Anonymous said...

nu pot zice ca ma atrage faptul ca este tatuat :)) dar pre ok

Bonnie Ithil said...

e foarte OK! <3

Andreea said...

Nu prea stiu daca s-ar potrivii,caci nu am citit cartea,insa in mod sigur va atrage multe fane :)) .

Anonymous said...

bonnie nu te contrazic , are ceva ...tipul asta asa special ,,,

Unknown said...

da e genial. asa am mai vazut zilele astea nu mai stiu unde o fata cu un tatuaj de la sold pana la mijlocul coloanei si era genial

Andreea said...

Cu sau fara tatuaje eu zic ca tot arata bine:))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori