Friday, March 8, 2013

Nemira: Cui ii este frica de Melania Lupu?

Pentru ca in luna martie sarbatorim femeia, Nemira te invita intr-o calatorie plina de mister, alaturi de unul dintre cele mai faimoase personaje ale literaturii politiste romanesti, Melania Lupu.

Numai in acest weekend, Nemira iti ofera o reducere de 45% pentru seria de autor Rodica Ojog Brasoveanu. 320 de pisici negre, Intalnire la Elysee, Poveste imorala, Cutia cu nasturi si multe alte titluri alese te asteapta in format hardcover. Vor arata perfect in biblioteca ta.

Pentru cei ce nu sunt familiari cu stilul inconfundabilei Rodica Ojog Brasoveanu va oferim, pentru un timp limitat, posibilitatea de a citi gratuit povestirea "O baba originala", publicata de Nemira in volumul "Grasa si proasta".

Promotia se desfasoara pana la data de 11 martie, se aplica doar cartilor publicate de Nemira in print si nu se cumuleaza cu alte promotii sau gratuitati. Comenzile se onoreaza in limita stocurilor disponibile.

7 comments:

natașa said...

Spre rușinea mea nu am auzit încă de cărțile acestea. Sper să fac rost de ele. :)

Ellena said...

Din pacate, nu am auzit de aceste carti, sau de aceasta autoare.. Trebuie neaparat sa imi cumpar o carte, sa o citesc si sa vad daca imi place. Iar daca voi adora cartea, atunci imi voi cumpara altele scrise de aceeasi autoare. Sper sa merite!

Anonymous said...

este una dintre cele mai bune autoare de carti politiste din tara noastra

andra lavander said...

am descoperit cu stupoare ca am "320 de pisici negre' in bilioteca, in vacanta de vara sau in cazul meu de toamna, sper sa o citesc

Anonymous said...

eu nu o am din pacate dar am citit-o de la biblioteca ..a fost prima mea carte lecturatade ea

Anonymous said...

Nu am auzit din pacate de carti. Mie imi plac cartile politiste deci deja investighez mai multe despre autoare si opera ei.

Unknown said...

mama ce ma tenteaza mi-as lua pisicile negre

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori