Wednesday, March 6, 2013

Libris: Alege cadoul potrivit pentru doamnele din viaţa ta!

10 comments:

andra lavander said...

o sa ma uit si eu imediat sa vad ce carti intra in oferta, chiar as vrea sa cumpar cate ceva

Anonymous said...

deci stimati barbati si domni, cavaleri si iubiti, tati , si bunici..va rog din suflet sa ne cadorisiti cu cadouri mici si dragute care sa exprime carti, nu foarte scumpe dar o carticica acolo sa stim cane iubiti..am incheiat ;))

Andreea said...

O sa ma uit si eu sa vad ce carti mai sunt :-? .

Ellena said...

Reduceri, reduceri, reduceri!! Me gustaa =p~.. Ma voi uita doar la cateva titluri, ca iar imi iau prea multe carti si nu le citesc pentru ca nu am timp :-<!

natașa said...

Uu... ce bun e cuponul asta. Sigur il folosesc.

Anonymous said...

Poate dragii mei parinti se vor gandi si ei daca din intamplare las pc-ul deschis la pagina voastra sa-mi faca un cadou surpriza acolo...o carte al carei titlu se afla lipit de ecran. Totul e posibil cat timp sunt reduceri! :)

Andreeea said...

Ce ciuda imi e ca nu pot profita de reducerile astea. :( Libris are reduceri foarte bune. Uneori au fost mai mare ca cele de pe elefant.

Anonymous said...

hogof e o idee geniala ..ar fi tare dragut sa incerc si eu, poate-poate i induplec putin

Andreeea said...

EU am facut asta odata :)) In timp ce parintii adormisera si lasasera laptopu deschis, le-am deschis paginile exact la cartile pe care el vroiam ;)) si chiar am mers :D

Unknown said...

nu vazusem reducerea asta. cred ca profit su e de ea

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori