Friday, March 29, 2013

In pregatire la Editura RAO: Cutia raului de Martin Langfield


Când Robert Reclliss primeşte ceea ce pare a fi o cutie puzzle de cupru trimisă de un prieten din Cambridge, nu are nici cea mai vagă idee cât de violente vor fi schimbările din viaţa sa. În aceeaşi noapte, o cunoştinţă de-a lui se sinucide în circumstanţe ciudate, iar în ziua următoare, un vechi prieten îi aduce la cunoştinţă existenţa unei arme secrete extrem de periculoase care ar putea şterge Occidentul de pe faţa Pământului. Sarcina de a descoperi şi distruge această armă îi revine lui Reclliss. Arma e programată să explodeze peste şapte zile. Într-o cursă disperată împotriva timpului, Robert e supus nenumăratelor încercări de a depista de-a lungul şi de-a latul Manhattanului elementele esenţiale care ar putea preveni detonarea. Forţe sus-puse încearcă din răsputeri să îl împiedice.



7 comments:

Anonymous said...

Stii cutia asta a raului ma duce cu gandul la cutia pandorei nu stiu de ce am impresia ca povestea are aceasii finalitate sau bate inspre acolo ...

natașa said...

Da, și eu mă gândeam la Cutia Pandorei, dar povestea pare diferită... oricum, interesant! Nu am auzit până acum de asta!

Crina|| booktwist_ said...

Suna foarte bine cartea si coperta imi place mult, chiar cred ca o voi citi.

Unknown said...

Imi place ! :D Suna interesant, sper să fie ”de senzatie” !

andra lavander said...

cam sumbra, imi aminteste de cartile lui Dam Brown oarecum

Anonymous said...

Anca :* nici eu nu am mai auzitde ea ..dar e asa oarecum interesanta , un subiect pe care nu l-am intalnit ..
Andra lavander ,,bine punctat dan brown..si apropo de acest autor abia astept sa vad ce mai scoate pe piata am auzit ca ne pregateste o surpriza .

Unknown said...

coperta imi place dar povestea nu prea ma atrage, fara suparare

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori