Thursday, March 21, 2013

Game of Thrones Season 3 - NEW TRAILER



7 comments:

Anonymous said...

abia astept sa vina week-endul sa ma apuc de serial ..ard de nerabdare

Crina|| booktwist_ said...

Am zis ca ma apuc la vara, macar sa vad toate episoadele noi dintr-o data.

Anonymous said...

Sau vacanta de paste :)) ..este o idee mult mai buna, deoarece cand am tras o linie ieri si am vazut ce ma asteapta incepand de astazi sicate am de de scris am zis gata ,,

Anonymous said...

Si eu si sotul meu de abia asteptam sezonul 3. Interesant trailerul.. Vreau sa vad odata dragonii la varsta YA.

Unknown said...

as vrea sa ma apuc de el dupa ce citiesc cartile, dar mai greu

Andreea said...

Sper in vacanta sa ma apuc si eu de serial:))

andra lavander said...

poate ca prin augist voi avea si eu timp sa incep cu primul sezon, momentan total exclus

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori