Friday, March 1, 2013

Foamea (Disparuti #2) de Michael Grant la Editura RAO


Au trecut trei luni de când toţi cei sub 15 ani au rămas captivi sub
cupola cunoscută drept FAYZ. Trei luni de când toţi adulţii
au dispărut. Dispăruţi.
Mâncarea s-a terminat de mai multe săptămâni. Toată lumea e înfometată,
dar nimeni nu vrea să se gândească la o soluţie. Şi în fiecare zi tot
mai mulţi copii evoluează, dezvoltă talente supranaturale care îi separă
de copiii fără puteri. Tensiunea creşte şi haosul coboară asupra
oraşului. Fiecare copil trebuie să şi poarte singur de grijă şi toţi cei
buni devin răi. Dar peste toate astea ameninţă o problemă mult mai mare.
Întunericul, o creatură sinistră care a trăit îngropată adânc în pământ,
începe să-i cheme pe unii adolescenţi din FAYZ. Să-i cheme, să-i
îndrume, să-i manipuleze. Întunericul s-a trezit. Şi îi este foame.


22 comments:

Anonymous said...

nu e o serie care ma atrage, dar fanii vor fi incantati myu ..

Alexandra Ioana said...

imi place enorm de mult coperta,insa nu am nici primul volum.....deci :-??
oricum este o serie care chiar ma atrage.

Anonymous said...

pe mine nu prea ..cine stie care e motivul, a bada am vazut coperta volumului trei ...

Ale Criss said...

Mie mi-a placut prima carte, dar coperta asta e absolut hidoasa... Parerea mea. Oricum, asta nu conteaza. Sper sa aiba un continut ok....

Unknown said...

mie mi se pare ok coperta ale acum fiecare cu gusturile lui

Anonymous said...

mda nu sunt singura care are pareri negative in ceea ce priveste coperta, nu as zice chiar hidoasa ci mai mult fada si stearsa :))

Alexandra Ioana said...

imi plac foarte mult ambele coperti
sper sa fac si eu rost de primul volum :X

Unknown said...

da si eu am pus ochii de curand pe disparutii. are o idee interesanta

Anonymous said...

mult spor la achizitionarea lor ...euspun pas

Unknown said...

pacat mi-ar fi placut sa iti aud parerea

Anonymous said...

poateca intr-o zi ma voi razgandii

Unknown said...

uuu poate iti voi citi recenzia pana la urma

Anonymous said...

sa speram bia, sa speram...mai am la4carti clasice sa fac si apoi urmeaza celalalte tipuri de carti

Andreeea said...

Eu am citit primul volum si mi-a placut foarte mult... dar, coperta asta nu-mi place deloc. Era frumoasa cea originala care trebuia folosita si la noi initial. Pacat ca au schimbat-o.

Unknown said...

ma bucur ca ti-a placut inseamna ce e frumoasa

Alexandra Ioana said...

am auzit o gramada de pareri bune despre aceasta serie si chiar o vreau si eu :D dar momentan chiar nu am bani

Anonymous said...

eu inca suntin dubii dar asta este..

Andreea said...

Nu am citit primul volum al acestei serii,insa am vazut ca este foarte placuta.Sper sa am ocazia sa o citesc.

Crina|| booktwist_ said...

Am zis ca citesc seria dupa ce apare toata pentru ca am auzit doar pareri bune despre ea si nu vreau sa raman in pom asteptand dupa volume.

Andreeea said...

Este o poveste chiar foarte interesanta, avand in vedere faptul ca acesti copii raman singuri pe lume, descopera lucruri pe care nu le credeau posibile, se dezolva rivalitati intre grupuri si mai rau, trebuie sa ramana toti impreuna. Primul volum a avut un sfarsit foarte interesant si ard de nerabdare sa aflu continuarea

andra lavander said...

despre primul volum am auzit numai cuvinte frumosa, nu l-am citit, deci va trebui sa spun pas si la volumul doui, cel putin pe moment

Unknown said...

Heii :3
Are cineva idee cine sunt pe coperta? Pe coperta originala sunt Caine si Diana, dar sunt foarte diferiti de cei de pe coperta asta. Eu nu mii imaginez asa pe cei doi. Si aveti idee cand apare volumul 4?

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori