Thursday, March 7, 2013

Cover Reveal! The Wicked Within by Kelly Keaton & International Giveaway!




Blurb coming soon!

Release: September 17th 2013!
Hardcover, 320 pages
Expected publication: September 17th 2013 by Simon Pulse

Other books in the series...



I love it, and I love how they kept the same theme as the first two. I think this one might be my favorite of them all. Love it!

To celebrate the reveal Kelly is giving away a copy of Darkness Becomes Her and A Beautiful Evil, book one and two in the series. Best part? It's open international!

Good luck everyone!


a Rafflecopter giveaway

9 comments:

Unknown said...

masca seamana cu cea de pe 50 de umbre intunecate

Allie said...

Foarte frumoasa coperta, imi place mult! Cu siguranta atrage privirile!

Anonymous said...

eu m-am indragostit irevocabil de ea ..e superba coperta ..masca , senzualitate mister si precis un subiect bomba

natașa said...

Coperta asta e superbă!!

Andreeea said...

Coperta e geniala. ☻ particip si eu la giveaway, poate am noroc :)) Chiar vreau sa le citesc, mai ales ca am pus ochii pe aceste carti recent.

Anonymous said...

Coperta e foarte faina si... misterioasa. :D Imi place. :D

Unknown said...

Coperta e frumoasă, frumoasă, frumoasă :). Nu de alta, dar contrastul buzelor cu masca dă bine cu restul imaginei.

Ellena said...

Coperta este foarte frumoasa! Sa nu mai spun ca masca ma duce cu gandul la 'Fifty Shades', serie geniala! <3 Am citit primul volum in cateva ore :))

Unknown said...

u ai si citit-o ellena? la mine e prima oara cand aud de ea

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori