Wednesday, February 6, 2013

Zoey Deutch Says 'Vampire Academy' Script Is 'So Funny'

11 comments:

Cristinab said...

chiar e draguta, o vad pe Rose in ea :)

Anonymous said...

e simpatica dar doar atat..inca imi pare moale

Unknown said...

mi se pare mie sau la inceput se tachineaza usor fals, doar ca sa atraga atentia publicului asupra lor

Alexandra Ioana said...

foarte dragutze sunt rose si lissa,chiar imi plac de ele:D

Anonymous said...

da bia asa cred si eu, e strategie de marketing..sau pot sa nu se suporte cu adevarat , ceea ce va dfi negativ asupra proiectului..

Unknown said...

nu ar fi prea fraieri daca ar arata ca nu se suporta. ar scadea nr spectatorilor

Alexandra Ioana said...

eu mi-o imaginam pe rose-sophia bush si pe lissa-teresa palmer,dar,is foarte ok si atea doua.chiar merg,desi lissa nu i asa de innocenta.

Anonymous said...

eu nu imi imaginam nimic ..pentru ca nu am asteptari prea mari ;)) nu am citit inca seria deci nah

Alexandra Ioana said...

am citit doar primul volum si ca volume am doar pana la 4...ultimele doua volume,din pacate,nu le am :( sper totusi ca le voi achizitiona in curand^

Anonymous said...

multa bafta la achizitionat eu le am in editie de chiosc deci din sase am 10 dar e ok si asa

andra lavander said...

sunt cuioasa sa vad cum va arata in film, si Rose este o fata dura, dar are si o parte sensibila, chiar daca nu o arata prea mult, volumul 3 este asa emotionant si iti dau lacrimile si razi. filmul ar trebui sa fie un succes, cartea este geniala, acum ese treaba producatorilor sa faca un scenariu bun, iar alegerea catorilor sa fie buna

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori