Thursday, February 28, 2013

Primăvara vine… dintre pagini



8 comments:

Anonymous said...

vine vine primavara ..se astern reduceri in toata tara :))

Alexandra Ioana said...

vine vine =)) vineeee =))
dar sa avem si bani pentru ca fara banii [-x nooo se poate :))

Unknown said...

am inceput sa strang banuti dar ii pastrez pentru precomanda de la anna si sarutul

Anonymous said...

super..cred ca si eu voi lua cartea aia, desi eu imi doresc mai mult spulbera-ma ca mi-ati facut capul calendar cu ea ..ceea ce evident nu este un lucru rau ..dar asta inseamna fara faust de paste ..o sa il iau de sf nicolae, ca deh e sarbatoare legala ..

Unknown said...

eu o vroiam de cand am vazut-o in strainatate. m-am bucurat enorm cand am vazut ca apare si la noi

Anonymous said...

a aparut cred ca anul trecut in strainatate dar ma bucur ca a aparut sau ca e in pragde aparitie la noi in tara

Unknown said...

trebuie sa apara destul de curand pentru ca i se tot face reclama in ultimele zile

Andreea said...

Cei de la Libris mereu au reduceri frumoase.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori