Saturday, February 2, 2013

NEWS! Vampire Academy Movie Cast Revealed!


Just a few hours ago, Richelle Mead announced, in a press conference about The Vampire Academy Saga, THE CAST for the main three characters!!!! We're so thrilled! They look so like we pictured them while reading the series!

 Zoey Deutch as Rose




Lucy Fry as Lisa



And... *Drumrolls*...

Danila Kozlovsky as Dimitri 
 




Other cool facts Richelle shared were:
- The name of the first movie will be "The Vampire Academy: Blood Sisters"
- The Script is true to the story
- She LOVES the cast!

Read more about it HERE

***

Richelle Mead a anuntat intr-o conferinta de presa acum cateva ore, castul pentru cele trei personaje principale din Franciza The Vampire Academy. II puteti vedea mai sus.

Alte lucruri interesante pe care le-a dezvaluit:

- Primul film se va numi The Vampire Academy: Blood Sisters
- Scenariul se potriveste foarte mult cu povestea cartii
- Ii plac actorii care-i vor interpreta personajele.

Daca inca nu ati citit Academia Vampirilor, seria numarul 1 in Romania in Cupa Cartilor, o puteti gasi la editura LEDA.





29 comments:

Anonymous said...

din nefericire pentru mine nu am citit inca aceasta serie ..eu o voi face in vacanta de vara, deoarece este serie si vreau sa o dau peste cap;)) sa fiu linistita fara sa fie alte intreruperi:)
Cat despre actori par foart interesanti ..dar nu il vad pe christian:)) ceea ce e dureros pentru mine in mod cert

giorgiana said...

imi plaaaac...sunt perfecti, hm, mai ales Dimitri, nu? de-abia astept filmul, banuiesc ca va iesi in 2014

Christyna_BM said...

Si noi asteptam sa il vedem pe Christian, de asemenea suntem foarte incantate de Danila. E perfect! Daca filmarile vor avea loc in aceasta vara, probabil filmul va aparea in 2014. :)

Anonymous said...

sper sa aflam cat mai curand care este actorl care il va intruchipa , apropo de asta actrita care va fi Rose este foarte draguta si finuta .sper sa nu dezamageasca ;)

Unknown said...

e foarte finuta zoey mi se pare frumoasa

alexa ioana said...

nu pot sa cred!! de cand astept vesti legate de filmul asta!!!
actorii sunt pe placul meu, cred ca sunt perfecti, mai putin Lucy, nu ma prea incanta, dar, nah, sper sa joace bine

Unknown said...

mie imi plac toti actorii sper sa am sansa sa citesc aceste carti

Ana said...

Am iubit cartile si sper sa iubesc si filmele. Daca se tin de poveste imi va placea, sa nu fie ca la True Blood...Cast-ul...ma interesa Dimitri si actorul chiar arata super si se potriveste cu descrierea din carte. Abia astept :)

Unknown said...

actorul e foarte frumos cred ca o sa se produca iar o topire in masa dupa el a fanelor=))

alexa ioana said...

tipul ales pentru Dimitri e chiar rus? ar fi super sa fie asa, sper sa aiba accent:X

Christyna_BM said...

Da, Alexa, e chiar rus :D

Anonymous said...

ana..aici ai dreptate imi doresc din suflet sa nu fie cast-ul ca la True Blood.Deoarece voi ramane marcata pe viata jur;)) desi ideea serialului a fost ok ..aureusit sa strice cam tot ...
Bia Bianca Nici eu nu am citit cartile abia asteptsa o fac)) am profitat de reducerile de la bravo caci altfel..nt..

si intrebarea mea Dimitri e rus/ Un motiv in plus pentru care o sa urmaresc eu ceea ce se va realiza dupa carte ;))

Anonymous said...

Eu imi doresc ca actorii sa joace bine si sa nu lase in urma lor dezamagiri precum multe alte filme/seriale

Cristinab said...

sunt frumosi!
pe Danila l-am cautat imediat pe youtube sa fac cum joaca. pare un actor bun, sper sa-l interpreteze cat mai bine pe dimka si sa se creeze o legatura intre el si zoey.
ma bucur ca nu au ales actori cunoscuti :)
abia astept filmul!

Unknown said...

imi place semnul de pe poarta va e interesant sunt curioasa cum sunt cartile

Anonymous said...

hm..recunosc eu nefiind o cinefila nu prea imi par cunoscuti acesti actori, dar la o prima impresie par ok..cat despre semnul de pe poarta e foarte atragator...

Unknown said...

nici eu nu prea ma omor cu filmele, dar actorii sunt draguti mai ales el;)

Anonymous said...

eu inca astept sa il vad pe christian..mi s-a pus pata pe el, nu stiu de ce ...

alexa ioana said...

daa si eu sunt curioasa cine va fi adrian
abia astept sa-i vad pe toti actorii!!
dar mai ales, sunt curioasa cine o sa fie Tatiana. sper sa se potriveasca. dupa parerea mea Maryl Streep ar fi buna in rolul ei, este o actrita senzationala

Anonymous said...

Aici nu ma pot pronunta , dar va fi frumos cand vor fi prezentati toti:)) poate vor face si diferite modificari

Unknown said...

ce dragut e danila are un zambet foarte frumos

Anonymous said...

vai, acum ma uitam cat se poate de atent la pozele astea, iar tipii astia sunt foarte lucrati

Unknown said...

mie imi place mai mult de el cu parul scurt. in cea cu parul lung nici nu il recunosc

Anonymous said...

da pare rocker tipul...asa cu pletele-n vant, dar cum nu sunt adepta filmelor in general...nu pot spune ca sunt prea incantata ....

Unknown said...

mai dragut e tuns scurt arata mai rebel si mai dragut. stilul rocker nu prea i se potriveste

Alexandra Ioana said...

roseeeee:X,e genialaaa:X,cat despre lissa si ea e dragutza,dar,nu pare asa inocenta,dimitri nu mi place sincer,absolut deloc.....si eu sunt tare curioasa sa vad cine va fi christian ozera:>,pentru ca el e preferatul meu:>

Alexandra Ioana said...

din pacate nu am toate volume :(( am seria incompleta....am doar pana la volummul 4 si mi-ar placea tare mult sa am si 5 si 6 ca sa o pot citi in intregime.

Anonymous said...

o vei completa tu pe parcurs ;)) succes cu asta

andra lavander said...

Doamne de cat timp astept filmul asta, sunt atat de nerebdatoare.......

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori