Sunday, February 10, 2013

In Posta!


In primul rand, am hotarat de comun acord ca si aceasta rubrica merita un banner. Rezultatul il puteti vedea mai sus.:D

Ultimele doua saptamani au fost bogate in carti pentru noi, datorita Monei, in primul rand si a vizitei lui Bonnie la Bucuresti. Ne cunoscusem deja personal la munte, dar am vrut sa petrecem si timp impreuna. Ce-a iesit a fost foarte distractiv.

Multumesc editurii LEDA pentru Mostenirea familiei Van Alen
Multumesc Monei (cel mai mult) pentru cele 4 carti din imagine
Si uite ca, in sfarsit, am reusit si eu sa-mi completez seria The Hollows!!! In imagine volumele 7-10
Acum hai sa vedem ce-a strans Bonnie. Sigur are mai multe decat mine!
Photobucket








Multumesc Monei pentru cartile Tacere si Sarama. xoxo


 De asemenea trebuie sa ii multumesc Monei si pentru cartile din imaginea de mai sus. Esti o dulce xoxo.



Photobucket







 Voi cu ce v-ati mai innoit biblioteca?

23 comments:

Andreea said...

Sa va bucurati de ele :* si desigur,Lectura placuta>:D<!

Anonymous said...

Cate carti...!!!! Spor la citit! :)

vese said...

So many books,so little time :))
Spor la citit!

Anonymous said...

deci eu am multe de zis deci zic sa incepem nuh? Unu fewlicitari pentru banner..Fetelor aveti o serie frumoase de cari ;))...sa le stapaiti sanatoase si sa le cititi cu drag si cu spor asa cum o faceti mereu ...si acum sa le luam pe rand in ordinea cronologica a imaginilor Pai melisa de la cruz nop ...nu ma atrage seria dar are o coperta care imi place tradeaza mister, pasiune , senzualitate datorita acelui rosu intens de pe buze ..Probbailitatea statistica de a te indragostii la prima vedere, ah este o povoste ce ma atrage datorita faptului ca actiune se petrece in 24 de ore curios ...dar are un tilu aproape kilometric.Zece lucruri urmeaza sa o achizitionez si eu ..probabil de paste ..( dar asa ca si paranteza nu sunt egale ca si marime cartile de la aceasta editura ? ) ..ok a doua imagine ..uh..prima carte nu imi este cunoscuta dar este frumoasa coperta, parul tipei e in flacari ..cele doua romantice sunt numai bune pt luna asta ..iar ultima e foarte interesanta ..felicitari pentru achizitii .Iar ultimele carti sunt wow...ultima imi aminteste de storm din x-man..
Si bonnie are niste achizitii superbe ...ultimele doua dn prima imagine ma atrag si pe mine cred ca cea c is primavaratic ma atrage mai mult ,tacvere ..off chiar trebuie sa ma apuc de seria asta ,,anne rice ..sunt putin curioasa ..mai ales ca are o serie interesanta de povesti de groaza ..jane austin e o autoare geniala , ceea ce urla in capsorul meu ca vrea si el..Felicitari pt achizitii si inca odata sa le cititi cu mare drag..apropo drept paranteza frumoase carti pe rafturile bibliotecilor inca ma chinui sa mai vad ce titluri aveti pe acolo ..

Alexandra Ioana said...

sa va bucurati fain de ele,pff,cat de mult imi doresc tacere:(,nu am gasit.o nici acum prin oras.

Anonymous said...

a da si in legatura cu intrebarea ta ..nimuc,,,deocamdata sunt in asteptare ..

CCAM said...

A fost placerea mea!

In ceea ce priveste Jane Austen a fost purul noroc!

Sper sa va placa!

Unknown said...

toate cartile sunt S U P E R B E Mona esti geniala si foarte darnica.
Ma atrage enorm die for me si bannerul mi se pare superb. chiar e frumos

Madalina said...

Ador copertile celor doua volume din seria The Vincent Boys :). Cat sunt de frumoase si copertile volumelor din seria The Hollows.
Tocmai mi-am dat seama ca semnaturile voastre sunt Sailor Moon si Sailor Venus :D . Cat de dragut e asta?! Sailor Moon e anime-ul meu preferat, urmat de Vampire Knight.
Lectura placuta si abia astept recenzia la Wallbanger :).

Alexandra Ioana said...

asaa-iii superbe:X,mi-ar place sa am si eu in biblioteca cartile:probabilitatea statistica si tacere,bineinteles:X,pe care o vreau de ceva vreme.

alexa ioana said...

frumoase toate cartile, sa le cititi cu placere!!
ador copertile de la The Hollows:X sper sa apara si la noi primul volum mai repede...parca la Leda o sa apara, nu?

Anonymous said...

aveti o biblioteca frumoasa, deci unu imi doresc o biblioteca.doi multe carti...vise

Christyna_BM said...

@Mada inca un fan Sailor Moon? Ar trebui sa facem o pagina de facebook si sa depanam amintiri! Ador Sailor Moon. Avatarul lui Bonnie e Mars. Seamana foarte mult profilul si cu Venus :))) ii lipseste funda din par.

Bonnie Ithil said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

aud din ce in ce mai des despre sailor moon sper sa il incep in vacanta

Alexandra Ioana said...

sailor moon:X,desenele mele preferate....am vrut sa ma uit la desen,dar,nu am mai avut timp.....mai ales ca nu am rabdare sa ma uit la unele seriale.

Anonymous said...

sailor moon..old time ..dar le-am iubit atat de mul .eu am avut mereu o problema cu pisica aia alba ..si cea neagra .dar mai mult maa tragea isteriosul cu masca ..

Alexandra Ioana said...

da,preferata mea era sailor mars:x,imi placea atat de mult si fetele de la w.i.t.c.h imi placeau,dar obsesia mea era sailor moon:)) desenele copilariei noastre.

Alexandra Ioana said...

am vz ca kim harrison a scris si alte carti,eu am avut moarta si inviata,dar,am dat.o deoarece seria pe jumatate moarta nu mi se pare cine stie ce :-??

Anonymous said...

Witch..imi placea de cornelia ;)) dar desigur aveam si e o obsesie ..si acum urmaresc desenele de fapt toata ziua daca as putea m-as uita , dar nu neaparat la cele noi ..ci la restul

Anonymous said...

jane austin este o autoare geniala pe care eu o iubesc foarte mult ..si mai vad triologia aceea ...cu isis..sunt superbe cartilor, am reusit sa vad cartile acelea cred ca orasul de cenusa pe acolo...imi place cum ies literele inrelief

Alexandra Ioana said...

ummm ce biblioteca mare aveti fetelor =))
cel putin fata de a mea care are doar trei rafturi mititele =)) nu prea mai am loc unde sa le mai inghesui =)))

Anonymous said...

bucura-te ca t ai una ;)) si nu esti nevoita sa mai dai jos din rafturile parintilor tai carti ;)) ca sa le adaugi pe ale tale

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori