Thursday, February 14, 2013

G.R.R. Martin & Oliviu Craznic la Nemira.

 In Colectia de Povestiri SF si Fantasy nr.3 (CPSF) alaturi de nuvela lui George R.R. Martin (autorul seriei Cantec de gheata si foc), puteti gasi si un capitol de Literatura Dark Fantasy, realizat de Oliviu Craznic, care include cea mai recenta nuvela a lui, Lenore Arras, si un studiu punctual al genului.
Pentru cei interesati mai jos sunt cateva detalii dar si link de precomanda.



Data livrare precomenzi: 27.02.2013
 Colectia: Anticipatia
Numar pagini: 96
Numar volume: 1
Format: Soft 140x205 mm


George R.R. Martin
ÎN TĂRÂMURILE PUSTIITE

„Ea a privit cum trupul lui se contorsiona în timp ce oasele și mușchii i se metamorfozau înăuntru, a privit cum părul lui alb-pal crește mai lung și tot mai lung, a privit cum lenevosul lui zâmbet se transformă într-un rânjet roșu, larg, care-i despică chipu-n două, a văzut cum caninii i se lungesc-prelungesc și cum limba îi iese, atârnând, afară, a privit cum cupa de vin îi cade în timp ce mâinile i se topesc și i se chircesc și devin labe. El a vrut să spună ceva, dar n-a mai apucat să scoată nicio vorbă, ci doar un mârâit grav, răguşit, ca un hohot de râs, pe jumătate omenesc, pe jumătate bestial.“


Oliviu Crâznic
LITERATURA DARK FANTASY

„Dark fantasy reprezintă o subspecie literară care combină într-un mod adecvat elemente fantasy cu elemente horror, rezultatul fiind întotdea- una o operă dominată de o atmosferă tenebroasă, sumbră, operă în care intervine în mod constant supranaturalul şi care este plasată într-o lume imaginată de autor.“




10 comments:

Alexandra Ioana said...

imi place ideea nuvelei ^ as incerca.o si eu....cine stie,poate mai tarziu.

Anonymous said...

nu sunt o fana a nuvelelor , de la acest autor sincer as incerca urzeala tronurilor ..

Cristinab said...

chiar merita cumparata, nici nu e scumpa.
coperta e .. fantastica!

Bonnie Ithil said...

Eu zic ca merita cumparata aceasta carte si nu doar pt G.R.R. Martin. Oliviu Craznic este de asemenea un autor foarte bun. Eu i-am citit romanul "Si la sf a mai ramas... Cosmarul" si mi-a placut enorm.

Alexandra Ioana said...

eu as incerca.o pentru ca dupa cum observ este horror nu? chiar daca e o nuvela....si eu am cartea:"si la sfarsit a ma ramas-cosmarul".trebuie sa o citesc neaparat.mai ales ca este stilul meu^

Anonymous said...

si la sfarsit a mai ramas cosmarul este o carte pe care mi-o doresc de ceva timp:))

Anonymous said...

iubesc coperta foarte foarte mult

Unknown said...

ii urez mult succes lui Ovidiu am sa incerc si eu sa ii citesc cartea

Andreea said...

Abia astept sa apara.

Anonymous said...

g,r martin ne pregateste ceva surprizedacas-ar grabii editurile cu traducerile cartilor ar fi genial si apoi ...domnul ovidiu si-adeschis intr-un mod placut drumul scriitoricesc sper sa continue cu publicarea cartilor

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori