Friday, February 8, 2013

Din 10 martie in librarii E usor sa te iubesc, de Tammara Webber


E usor sa te iubesc, de Tammara Webber
EPICA/New Adult/+17 ani, Contemporary Fiction
Bestseller New York Times
Bestseller Amazon

Clasată pe poziția a doua la categoria Cea mai bună carte Young Adult/New Adult a anului 2012, pe Goodreads!

SALVATĂ DE UN STRĂIN. BÂNTUITĂ DE UN SECRET.
CÂTEODATĂ, DRAGOSTEA NU-I UN LUCRU SIMPLU…
El o urmăreşte, dar nu face cunoştinţă cu ea până când, o dată, într-o întâlnire neaşteptată, el devine salvatorul ei.
Atracţia dintre ei e incontestabilă. Totuşi trecutul, pe care el s-a străduit atât de mult să-l depăşească, şi viitorul, în care ea-şi pune atât de mari speranţe, ameninţă să-i despartă.
Numai împreună ar putea să lupte cu durerea şi vinovăţia, să înfrunte adevărul şi să găsească neașteptata putere a dragostei.



13 comments:

Alexandra Ioana said...

eeee,deja prima la precomandat:X,pfff,o iubesc cartea,decand o asteptam 8->,e adorabilaaa.

Anonymous said...

De.Ce.E.Saptispe.Plus?Stie cineva daca chiar tresa ajungi aproape la majorat ca sa citesti cartea?:o3.Mi-o doresc mult,si deabea asteptam sa o citesc.Dar nu am vazut in recenzii ca nu ar fi destinata minorilor:o3.Deci,voi ce credeti?
Nu mai trrebuie sa spun cat de geniala pare.

Christyna_BM said...

MM...cati ani ai?

Christyna_BM said...

Eu as recomanda-o 14+. Deci daca ai minim 14 ani comanda-ti-o fara probleme.

Anonymous said...

Mersi mult pentru sfat:D Deci da,probabil mi-o voi comanda.Multumim Epica!!!!!!

Anonymous said...

hm..nu cred ca trebuie safi major sa citesti o anumita carte , dardaca alegi cartile cu tenta vampiro erotica ..cred ca ar fi cazul sa astepti ..dar aceastacarte nu e chiar asa periculoasa ..deci e posibil sa o citesti si daca nu o intelei in totalitate sa o recitesti cand mai cresti si safaci o comparatie intre ele ;))

Anonymous said...

catdespre carte imi place foarte mult :* o vreau si eu

Christyna_BM said...

E usor sa te iubesc NU este o carte erotica. Nu are scene explicite de sex! Tema abordata e un pic mai dura, dar in afara de asta, eu consider continutul potrivit unui adolescent de 14-15 ani.

Anonymous said...

da stiu , tocmai de aceea am zis...am avut ocazia sa citesc cateva fragmente din ea de aceea am sustinut ceea ce ai spus si tu ...

Unknown said...

e foarte interesanta si ador modul in care e scris titlul. si acum sincer care ar fi problema daca ar fi erotica, pe mine nu ma deranjeaza atata timp cat e o carte buna

Christyna_BM said...

E vorba de continut, care trebuie sa fie adecvat... O sa vedeti mai multe saptamanile urmatoare. Avem o multime de surprize cu Jacqueline si Lucas pregatite pentru voi pana la lansarea cartii.

Anonymous said...

suna promitator ..:* abia astept sunt curioasa..asa din fire

Alexandra Ioana said...

imi place cum au tradus titlul :"> doar suntem in luna dragostei =)))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori