Monday, February 18, 2013

Cinci noi categorii cu 30% reducere!

15 comments:

Alexandra Ioana said...

nooo se poate =))
de unde scot atatea reduceri?
trebe sa ne umplem buzunarele =))

Anonymous said...

daca am avea cu ce le-am umple intre timp reduceri

Andreea said...

Daca nu ar fi vvremea majoratelor si tuturor chestiilor ce as mai cumpara si eu:))

Anonymous said...

eu nu prea merg deci yey ura mie...

Unknown said...

o noua serie de reduceri sper sa tot tina

Anonymous said...

o sa tina plus unele noi caci se apropie sisarbatoarea de pascaladeci vor fi ceva oferte

Unknown said...

a da asa e. mie mi-ar placea sa mai bage elefant transport gratuit

Alexandra Ioana said...

da,eu mi-am cumparat mai demult o carte de la elefant si am platit foarte mult transportul...groaznic,sper sa l faca gratuit daca s-ar mai putea :-??

Anonymous said...

din cate am inteles eu de la 3-4 carti in sus ai transportul gratuit eu de craciun caci atunci am luat singura datade pe elefant ..( nu prea cumparde acolo ) l-am avut gratuit ..insa pe orice site gen libris sau librarie net ( pe astea le frecventez eu ..) ai reduceri si transport gratuit de la 3 carti in sus restul ustura ce-i drept caci sunt din alte orase :))

Unknown said...

cam greu cu transportul avand in vedere ca elefant zic eu s-a zgarcit si a pus transport gratuit de la 120 lei nu de la 80 cum era inainte

Anonymous said...

serios? asta e dureros, nu stiam ca au facut de astea ;)) dupa cum am mai zis eu frecventez alte site-uri

Unknown said...

desi m-au suparat la faza asta, eu tot de la ei cumpar mai mereu au reduceri frumoase

Unknown said...

pe ce siteuri mai stai? te intreb pentru ca sunt si eu in cautarea unor oferte mai bune

Anonymous said...

cam tarziu raspunsul meu bia pentru cva acum am vazt intrebarea, amazon, librarie net, libris..elefant foarte rar

Anonymous said...

ps ..sunt foarte serioase :)) eu nu am avut belele cu nici unele :))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori