Friday, February 8, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda


Filmele:

#1                                                        #2

#3                                                #4








Melodia:

   


Cartea: 

Fericirea incepe azi (Beautiful Disaster) de Jamie McGuire



Iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun în tine...

Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminti în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.
Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea – şi trebuie – să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face să intre în viaţa lui printr-un pariu.

„Povestea relaţiei dintre Abby Abernathy şi Travis Maddox constituie o excelentă radiografie a adolescenţei, cu toate frământările, visurile şi frumuseţea ei." - Reading, Eating & Dreaming

„Vă garantez că veţi fi atât de captivaţi de această carte, încât veţi lasa orice altă activitate deoparte!" - BookWhisperer Reviews

„Am făcut o adevărată pasiune pentru personajele acestui roman." - The Daily Quirk

„ ...Noul meu romance preferat, cu o doză subtilă de erotism rafinat." - Nightly Reading Review



Echipa Bibliophile Mystery va doreste un weekend placut! 
xoxo



13 comments:

Anonymous said...

weeek-end placut si voua de asemenea ;)) ...imi placrecmandarile de ieri/ azi ca eu abia acum le-am vazut...o iubesc pe pink:* iar ursu e atat de dragut..

Unknown said...

weekend placut. incepe sa imi placa rubrica asta

Vero said...

Am iubit Pirații din Caraibbe! Pur și simplu, Johnny Depp joacă atât de bine :o3 Ultimul film l-am văzut în 3D la cinema și n-am regretat :)

Alexandra Ioana said...

weekend placut,multumim din tot sufletul de recomandari >:D< sunteti atat de dragutzi ca deobicei :o3,cat despre fericirea incepe azi,astept sa vad poate o castig la vreun concurs ceva.

alexa ioana said...

ador din ce in ce mai mult melodia lui Pink:X
la filme nu m-am uitat la toate, doar primele doua parti le-am vazut. poate intr-o zi o sa le vad si pe celelalte

Anonymous said...

cartea asta imi face cu ochiul...

Ştefana Alexandra said...

Am văzut toate filmele de la Piraţii din Caraibe

Anonymous said...

si eu le-am vazut il iubesc pe jack....

Alexandra Ioana said...

filmele nu-s pe gustul meu,nu prea imi plac,ador alea horror,deci...n-am treaba cu asa ceva,cat despre melodie imi plac mult melodia lui pink

Anonymous said...

eu nu prea pot viziona filmele horror ..nu-s atat de agreabile gustului meu ;))

Alexandra Ioana said...

eiii pana te obisnuiesti =)) eu m-am obisnuit cu timpul si doar la de alea ma uit =)) is geniale:X au efecte extraordinare 8->

Unknown said...

filmele nu le-am vazut de la cap pana la coada dar imi place de orlando;))

Anonymous said...

nu cred ca ma voi obisnui vreodata dar cred ca astazi voi incerca mama ,...care am auzit caetare horror ;)) acum nu stiu ce sa zic;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori