Friday, February 15, 2013

50% reducere pentru sarbatoritii lunii februarie!


Sarbatoritii lunii februarie sunt invitati sa isi revendice cadoul de la Nemira. Numai in acest weekend, Nemira ofera 50% reducere pentru toti cei ce isi sarbatoresc ziua de nastere in luna februarie.

Ce trebuie sa faci? Intra in libraria virtuala Nemira, adauga in cos cartile tale preferate, introdu "februarie2013" in campul COD PROMOTIE si Nemia iti da 50% reducere.
Bucura-te de noutatile Nemira, descopera autori de top, opere alese premiate international. Toate la cele mai bune preturi.

Promoţia este valabilă până la data de 18 ianuarie 2013, nu se cumulează cu alte promoţii sau gratuităţi și se aplică doar cărților publicate în print de editura Nemira.


12 comments:

Anonymous said...

profitati de reduceri merita am pus eu chii pe ceva

Alexandra Ioana said...

cam multe reduceri.dar.din pacate nu am bani deloc =)) am buzunarul gol deocamdata,da ma revansez eu mai tarziu.

Unknown said...

sunt o gramada de reduceri in ultimul timp. bani sa ai

Alexandra Ioana said...

banii is cei mai importanti =)) chiar daca nu aduc fericirea,macar sa i cheltui pe carti =)) eu asa fac....de fapt,cine nu face asa?

Anonymous said...

foarte putina lume o face avand in vedere ca putina lume citeste ;))

Alexandra Ioana said...

eu nu stiu daca o face foarte putina lume,tot ce stiu e ca pe cine am auzit dau bani pe carti :)) deci nu numai noi suntem innebuniti dupa carti,dar,adevarul este ca foarte putina lume mai citeste in ziua de azi.

Unknown said...

frumoase reduceri daca ne-am permite sa ne si bucuram de ele ar fi si mai frumos

Anonymous said...

ar fi frumos dar unele se pot rezolva eu astept reducerile de paste

Andreea said...

Inca putin si pot profita si eu de reducerea de genu.

Unknown said...

ce vrei sa zici te asteapta bursa cevA?

Alexandra Ioana said...

imi place foarte mult poza asta semnificativa reducerilor =))

Anonymous said...

cea cu nascut in februarie ? e destul de draguta ;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori