Monday, January 14, 2013

Reduceri ca la carte!

10 comments:

alexa ioana said...

de la un timp Rao au o multime de oferte bune
poate am sa profit si eu

Unknown said...

da si eu am observat. ma intreb de ce tolkien are o sectiune speciala. nu cumva intra si cartile lui la fantasy sau o alta rubrica

alexa ioana said...

probabil ca sa sara in ochi..mai ales acum cu febra asta cu Hobitul...

Alexandra Ioana said...

hopa:)) numai reduceri ne ofera editurile astea,da pana imi vin banii nu am :-?? ca sa mi cumpar ceva carti:D

Unknown said...

da posibil cum sunt acum la televizor numai filme de sergiu asa si ei

andra lavander said...

sufla vantul prin portofele si am nevoie de ceva timp pana sa imi refac fortele economice

Unknown said...

same here abia am inceput sa mai primesc niste banuti

Alexandra Ioana said...

omg,editurile astea scot numai reduceri:)),iar noi trebuie sa ne umplem buzunarele si portofelele cat mai repede,ca pe urma numai gasim asa reduceri....:-??

Duduş said...

Cand aug cuvantul REDUCERE atribuit unei CARTI deja ziua mea se imbunatateste considerabil:))

Anonymous said...

bate vantul prin buzunare

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori