Tuesday, January 15, 2013

Paparazzi #19


Saptamana aceasta la rubrica paparazzi il avem pe...

Daniel Jacob Radcliffe 
Locul naşterii:  Londra, Anglia
Data naşterii: 23.07.1989 (23 ani)
 Ocupaţie: Actor 
Înălţime: 168 cm
 Culoarea ochilor: albaştri
Culoarea părului: castaniu ·
Zodia: Rac





Daniel Jacob Radcliffe s-a născut pe 23 iulie 1989 în Londra, Anglia. Este fiul actorului Alan Radcliffe şi al directoarei de casting Marcia Gresham. Deşi a dorit să devină actor de mic, cu greu i-a convins pe părinţi să-l lase să-şi urmeze visul. A fost încurajat de colegi să joace în 1999 în adaptarea britanică pentru TV a romanului lui Charles Dickens Oliver Twist, dar părinţii lui s-au opus acestei apariţii. Însa când şansa a răsărit din nou, culmea, tot pentru un roman al lui Dickens, de această dată David Copperfield (BBC, 1999), părinţii lui au fost de acord.


Peste 3 ani el a apărut în producţia de succes The Tailor of Panama/ Omul nostru din Panama, unde a jucat alături de Pierce Brosnan, Geoffrey Rush şi Jamie Lee Curtis. Pe platourile de filmare de la Tailor of Panama, Jamie Lee Curtis a vorbit cu mama lui Daniel şi i-a spus că el ar putea fi un Harry Potter perfect. După un casting la care au participat zeci de actori, Daniel a fost ales de regizorul Chris Columbus pentru rolul mult-râvnit al micului vrăjitor






Filme cu Daniel:





In 2013:


Kill Your Darling

Horns


   

13 comments:

Anonymous said...

da, deniel este un actor care mi-a placut foarte mult, care si-a cunoscut succesul cu aparitia lui Hp..rolul i-a venit manusa ..( nu imi place cum i sta in costum) .dar e ok

Anonymous said...

in my boy jack seamana cu hitler de la distanta ...iar december boys imi face cu ochiul , trebuie sa il vad

Alexandra Ioana said...

hopaa:)),da ce actor avem noi la rubrica asta:>,eroul din seria harry potter:>,wow,ce ochi aree:X

Unknown said...

sunt multe filme in care a jucat pe care as vrea sa le vad si nu neaparat pentru ca sunt cu el

Law said...

pentru mine mereu va fi harry potter :)

Alexandra Ioana said...

nu prea imi place seria harry potter,dar,mi-ar placea sa vad foarte mult filmul femeia in negru:D.

alexa ioana said...

hehe Daniel este rac, ca si mine:D
l-am urmarit dora in seria HP, dar mi-ar placea sa-l vad cum joaca si in Femeia in negru, mai ales ca am auzit ca este un film bun

Unknown said...

ce dragut era cand era mic. deocamdata e pe un drum bun sper sa nu se abata de la el. ar fi pacat sa auzim ca si el pateste ca baiatul de la singur acasa

Alexandra Ioana said...

da,femeia in negru,este un film bun,dar,pacat ca nu am citit inca cartea :-??

Unknown said...

tocmai mi-am luat si eu cartea si acum astept sa imi vina comanda sper sa nu ma dezamageasca

Duduş said...

Pe Daniel l-am descoperit o data cu Harry Potter ca multi altii si pot spune ca este un actor genial prin felul lui de a fi.

Unknown said...

si eu tot atunci l-am descoperit. alte filme cu el nu prea am mai vazut

Anonymous said...

Eu pe actorul asta l-am vazut doar in Hp...dar mi-a placut foarte mult

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori