Thursday, January 10, 2013

Lauren by Julia Crane



 A girl with a second chance. A boy with a terrible secret. When the truth is revealed, Lauren's world comes crashing down.

For once, seventeen year old lauren's life is going right. She's attending the college of her dreams, has what appears to be the perfect boyfriend, and is surrounded by her childhood friends.

But her boyfriend, Tristan, grows more possessive by the day, and his temper is getting harder to keep in check. When lauren realizes Tristan is using her for her power, she has to make a choice: Tristan or her world.

9 comments:

Anonymous said...

Iubesc cartea asta ..am auzit atatea lucruri bune si frumoase despre ea ..plus ca e despre ingeri ceea ce o urca in topul preferintelor mele...

andra lavander said...

coperta superba si descriere care te face sa vrei sa o citesti, ce iti poti dori mai mult de la o carte?

Alexandra Ioana said...

cat de angelica este coperta,pacat ca nu stiu engleza ca sa o pot citi,dar,sper ca va aparea si la noi in romania.

Unknown said...

de julia crane am citit coexist si mi-a placut enorm ador coperta asta sper sa o si citesc

alexa ioana said...

ar fi bine sa apara si la noi
este intr-adevar o carte buna

Unknown said...

si seria din care face parte coexist e geniala chiar o recomand. autoarea are un stil deosebit de a scrie

Duduş said...

Am auzit atatea lucruri frumoase despre cartea asta incat simt ca am si citit-o deja

Anonymous said...

cartea asta merita cumparata ;)) e geniala ;))

Anonymous said...

dudus si eu am acelasi sentiment e ca si cum as fi citit cartea , in timp ce ma hraneam cu opinii pozitive la adresa ei

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori