Wednesday, January 30, 2013

In curand la Editura Leda: Cand esti vrajitoare de Carolyn MacCullough


Tamsin Greene provine dintr-o veche familie de vrajitoare și ar fi trebuit să fie una dintre cele mai talentate. Însă puterile nu i s-au arătat niciodată. Acum, la șaptesprezece ani, Tamsin urmează cursurile unei școli internat din Manhattan, departe de familie. Dar când un profesor tânăr și atrăgător o confundă cu foarte talentata ei soră, Tamsin acceptă să-l ajute să găsească o bijuterie de familie pierdută. Căutarea - și necunoscutul - , se dovedesc a fi mult mai siniștri decât au părut la prima vedere, trimițând-o pe Tamsin la o vânătoare de comori prin timp, care-i va dezvălui secretul adevăratei ei identități, va dezgropa păcatele familiei ei și va dezlănțui o putere atât de mare, încât ar putea să-i distrugă pe toți. 
Când esti vrăjitoare este o poveste care va va inveseli, înrobi, si incanta cu desăvârșire.




9 comments:

Anonymous said...

imi doresc din tot sufletul sa fie o singura carte nu o serie intreaga, e prea mult..dar este superba ma atrage , iubesc vrajitoarele in mod cert

Unknown said...

super veste sper sa pastreze prima coperta

alexa ioana said...

din ce stiu eu este o serie....
copertile nu-mi plac, astept ceva nou de la Leda:D

Anonymous said...

Ce urat ca este serie, dar vazand cartea asta ma gandeam la ce frumos ar fi daca eu as fi o vrajitoare :))

Unknown said...

mie mi-ar placea sa fiu inger. mereu am fost atrasa de ei

Anonymous said...

da, insa sa fii inger sau vrajitoare atrage dupa sine o serie compexa de consecinte ..oricum ingerii sunt speciali;))

Unknown said...

de data asta nu m-ar deranja consecintele=))

Alexandra Ioana said...

da cate carti doamne,mai apar=))?....doamne,spune-mi cu ce-am gresit=))....de unde sa mai scot atatia bani:)),n-am...dar,o sa vad,daca e buna aceasta carte mi-o voi lua,nu prea citesc cu vrajitoare.

andra lavander said...

nu stiu daca o voi citi, ma mai gandesc, sunt inca in dubii, adevarul este ca nu stiu prea multe despre serie, ma voi documenta

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori