Saturday, January 26, 2013

Game of Thrones - photos from the new season.

 Premiera Sezonului 3 va avea loc in data de 3/31/13 pe HBO.


Maisie Williams ca Arya Stark


Rose Leslie ca Ygritte                                   Kit Harington ca Jon Snow


Jack Gleeson ca Joffrey Baratheon si Natalie Dormer ca  Margaery Tyrell


  Ellie Kendrick ca Meera Reed                         Thomas B. Sangster ca Jojen Reed


Emilia Clarke ca Daenerys Targaryen 


     Ciaran Hinds ca Mance Rayder                        Richard Dormer ca Beric Dondarrion


Sophie Turner ca Sansa Stark                      Michelle Fairley ca Catelyn Stark


 Nikolaj Coster-Waldau ca Jaime Lannister


Stephen Dillane ca Stannis Baratheon


Paul Kaye ca Thoros 


Gwendoline Christie ca Brienne of Tarth


 Carice van Houten ca Melisandre


Peter Dinklage ca Tyrion Lannister


Isaac Hempstead Wright ca Bran Stark


Diana Rigg ca Olenna Tyrell


 Richard Madden ca Robb Stark si Oona Chaplin ca Talisa Maegyr


Charles Dance ca Tywin Lannister


 Lena Headey ca Cersei Lannister


Clive Russell ca Brynden “The Blackfish” Tully

Poze de Helen Sloan/HBO


Seria de carti Cantec de Gheata si Foc de G.R.R. Martin sunt aparute in Romania la Editura Nemira.






13 comments:

Anonymous said...

Superbe pozele, ca si serialul. Vreau sa imi iau cartile, sunt cam scumpicele, poate le cumpar pe bucati :).

Anonymous said...

pozele sunt superbe imi place in mod deosebit cea cu arabela

CCAM said...

arabela?

Unknown said...

prietena mea cea mai buna vorbeste non stop despre serial m-a zapacit. cu siguranta in vacanta ma voi uita si eu la el

Anonymous said...

da arabela, este instrumentul folosit la vanatoare...se aseamana cu arcul

alexa ioana said...

nu m-am uitat la serialul asta si niic n-am citit cartile, dar stiu ca ambele au o multime de fani

Unknown said...

Abia astept <3<3

Unknown said...

da e extrem de celebra. poate incep prin a citi cartile desi sunt enorme

CCAM said...

@krisszu95shinnygirl - arbaleta???

Si nu e folosita doar la vanatoare, (chiar cred ca a fost putin folosita la vanatoare), ci e o adevarata arma de razboi.

Anonymous said...

sau=)).,,eu ma gandeam la vanatoare in momentul in care am raspuns comentariului tau..si asta pentru ca nu puteam sa exprim mai bine, deoarece nu am idee de unde provine tipul acesta de poze , =))

Anonymous said...

gata ma descoperit serialul ma uit si eu

Anonymous said...

mda ..am cam gresit cuvantul=)) de am spus arabela +)) acum am sesizat de ce prostie am zis =)) da scuze=)) ;)) cred ca mai bine ziceam arc=))

Alexandra Ioana said...

imi plac foarte mult pozele,dar,recunosc ca nu este prea stilul meu de serial....mie imi place doar aventurile lui merlin:D,pe care vi-l recomand.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori