Monday, January 28, 2013

E luni. Ce mai citim?


Heya! Ce faceti, dar de citit ce mai cititi? Eu mai am foarte putin din Cursed de Jennifer L. Armentrout si dupa chiar nu stiu ce sa citesc. Ceva idei?



Dying sucks--and high school senior Ember McWilliams knows firsthand. After a fatal car accident, her gifted little sister brought her back. Now anything Ember touches dies. And that, well, really blows.
Ember operates on a no-touch policy with all living things--including boys. When Hayden Cromwell shows up, quoting Oscar Wilde and claiming her curse is a gift, she thinks he's a crazed cutie. But when he tells her he can help control it, she's more than interested. There's just one catch: Ember has to trust Hayden's adopted father, a man she's sure has sinister reasons for collecting children whose abilities even weird her out. However, she's willing to do anything to hold her sister's hand again. And hell, she'd also like to be able to kiss Hayden. Who wouldn't?
But when Ember learns the accident that turned her into a freak may not've been an accident at all, she's not sure who to trust. Someone wanted her dead, and the closer she gets to the truth, the closer she is to losing not only her heart, but her life. For real this time.



7 comments:

alexa ioana said...

banuiesc ac ai citit o multime de carti, deci sper sa nu nimeresc ceva ce ai citit deja, dar iti recomand Cartea pierduta a vrajitoarelor. a aparut de curand si poate nu ai citit-o pana acum..

Anonymous said...

da e un trio dragut ..abia astept sa apara toata seria ..e ciudatica ..cartea aceea ..eu deocamdata nu citesc decat subiectrul pt testu de maine la franceza si nici ala intreg;)) nu am rabdare ..totusi sunt prinsa cu razboi si pace si apoii o sa citesc Rubayate ..e o carte simpatica , doar ca e clasica ;))

Anonymous said...

a da am uitat ..dupa rubayate intru in divergent ca urla la mine de numa iar eu o ignor ,dar nu curea vointa , vreau sa fie un moiment special cand ma apuc de ea deoarece o ador ..arata atat de frumos iar eu am facut o obsesie nesanatoasa pentru ea

Unknown said...

felicitari pentru decizia de a te apuca de divergent. o sa iti placa mult. eu acum citesc printul mecanic mai am putin

Anonymous said...

multumesc mult de tot

Unknown said...

nu ai pt ce sa ne spui parerea dupa ce o citesti

Anonymous said...

mai am putrin pana ajung sa o citesc , trei volume jumatate din razboi si pace :))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori