Monday, January 21, 2013

E luni. Ce mai citim?



Dupa un super weekend petrecut cu Mona si Cristina, a venit timpul sa ma reapuc de seria Night Huntress. 

Destined for an Early Grave (Night Huntress #4)
de Jeaniene Frost


Her deadly dreams leave her in grave danger

Since half-vampire Cat Crawfield and her undead lover Bones met six years ago, they've fought against the rogue undead, battled a vengeful Master vampire, and pledged their devotion with a blood bond. Now it's time for a vacation. But their hopes for a perfect Paris holiday are dashed when Cat awakes one night in terror. She's having visions of a vampire named Gregor who's more powerful than Bones and has ties to her past that even Cat herself didn't know about.

Gregor believes Cat is his and he won't stop until he has her. As the battle begins between the vamp who haunts her nightmares and the one who holds her heart, only Cat can break Gregor's hold over her. She'll need all the power she can summon in order to bring down the baddest bloodsucker she's ever faced . . . even if getting that power will result in an early grave.

Voi ce mai cititi?




15 comments:

Sabryy said...

Eu abia am terminat cartea Ordinary Magic si m-am apucat de Harry Potter 7. Iubesc seria asta!

Duduş said...

Abia am terminat trilogia Culorile Dragostei si vreau as ma apuc de Damnare

Unknown said...

eu sunt la working it out

Anonymous said...

eu am terminat cu Faust si m-am apucat de razboi si pace :)

Unknown said...

uuu imi place kriss citesti carti grele

Anonymous said...

Multumesc Bia, ei nuu pot sazic grele dar in ultima perioada am inceput sa le apreciez foarte mult :) nici nu stiam ce comori am prin biblioteca, totusi in vara cand imi va permite timpul..si terminam si noi scoala suntem in vacanta si toate cele vreau sa citesc divergent si mai am ceva carti de natura fantastica poate si academia vampirilor caci in sfarsit am toate volumele :)) cred ca va fi vacanta umpluta cu carti fantastice :))

alexa ioana said...

abia astept sa ma apuc si eu de seria Night Huntress:X
in aproximativ 3 saptamani ma apuc sa ctesc primul volum si nu numai - ma asteapta o multime de carti necitite:X

Unknown said...

eu vreau sa ajung in vacanta sa mai imi eliberez biblioteca cu carti necitite am multe si fantasy si clasice si chick lit si nu ma pot opri din a cumpara altele

Anonymous said...

da a devenit un hobby prea costisitor..eu tot cumpar si cumpar, dar nu apuc sa citec..trebuie sa scap de asta sunt putin maniaca

alexa ioana said...

si eu sunt ca voi fetelor....greu ma abtin sa nu-mi iau o carte, doua:D
si ai dreptate kriss, e foarte costistior
greu mai e cu placerile astea costisitoare:(

Unknown said...

acum am terminat working it out si m-am apucat de portretul lui dorian grey

Anonymous said...

eu stii la ce m-am gandit Alexa?..sa nu mai consider cartile o placere vinovata ..ideea e ca sunt placeri costisitoare ..dar stateam si ma intrebam oare nu e mai bine ca parintii nostrii sa vada ca citim o carte buna, ca ne documentam decat sa ne apucam de trafic de legale sau ilegale la colt de strada pentru a face bani?..ada sau ca umblam prin cluburi> nu zic canu aveam o viat a si ca unii nu artrebuii sa mai iasa cu prietenii in oras ..la un suc sau discoteca etc,,canu poti sta inchis in casa intr-o lume imaginara ..da te feresti de pericole dar devii un ciudat ..dar totusi..e bine sa mentii un anumit echilibru zic si eu..ps vorbeam la modul general fara a face referire la vreo anumita persoana ..

bia ..nu mai une sara pe rana ;)) ps vreausa vad parerea ta despre portretul lui Dorian Grey..

Unknown said...

o sa o vezi foarte curand pentru ca nu mai am mult te astept pe blogul meu

Anonymous said...

vin, adica te vizitez....

andra lavander said...

eu m-am oprit pe la volumul 3 si am ramans acolo de cateva luni, probabil voi relua lectura...candva

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori