Monday, January 28, 2013

Concurs! Racnetul de Emma Clayton

N-am mai organizat un concurs de ceva timp, asa ca ne-am gandit sa remediem problema in aceasta seara. Cartea este noua si interesanta. GZM ne sugerase si o reprezentare audio a titlului, dar ne-am decis sa o lasam pentru o postare viitoare. :))

Pentru inscriere completati raffle de mai jos.
Succes tuturor!




Într-un viitor sumbru, oamenii folosesc chimicale nocive pentru a combate Ciuma Animală care a făcut ca toate animalele de pe pământ să turbeze, aducând planeta într-un stadiu de nelocuit. Populaţia umană trăieşte refugiată în oraşe supraaglomerate. Mika are 12 ani şi locuieşte în Londra împreună cu părinţii săi, în condiţii deplorabile. Despre sora sa geamănă, Ellie, se spune că s-ar fi înecat cu un an în urmă, însă Mika nu crede că este adevărat. Şi are dreptate. Povestea începe cu Ellie şi o maimuţică, Puck, încercând să scape de pe o navă spaţială. Încercarea le este îngreunată de maleficul Mal Gorman, care caută să-i adune pe toţi copiii născuţi după izbucnirea Ciumei, pentru a-şi construi o armată. Iar Gorman are într-adevăr planuri mari pentru Mika şi Ellie, ale căror mutaţii îi fac să aibă puteri speciale. Pentru a-şi salva sora, Mika va trebui să înfrunte o grămadă de obstacole şi să-şi descopere noi puteri pe care nici nu le bănuia.

a Rafflecopter giveaway

54 comments:

Allie said...

Eroul meu din copilarie era Superman. :D

Adela C. said...

Harry Potter! :)

Stefan C. said...

Aveam ce va cu Batman pana la vreo 6-7 ani. :D

Juliette said...

Harry Potter, pentru că am început să-i citesc aventurile încă din clasa întâi

Anonymous said...

Iron Man, intodeauna Iron Man. Eram innebunita dupa desene si mai ales de filme.

Ştefana Alexandra said...

Harry Potter! :)) E cartea copilăriei şi personajul favorit.

Oanaaa. said...

Greu de spus, nu cred ca vreun erou mi-a marcat copilaria insa tind sa cred ca mi-a placut enorm David Coperfield.

Ghanda said...

Intotdeauna m-a fascinat Wolverine din desenele animate X-men deoarece in ciuda faptului ca nu era mereu um "jucator de echipa" si nu era mereu prietenos, avea un suflet bun.
Si in filme e jucat de Hugh Jackman, care e actorul meu preferat! ♥

Duduş said...

Superman :D

Andd D. said...

Am avut o groaza de eroi, unii mai amuzanti ca altii, insa stiu ca unul dintre ei, daca nu ma insel se clasifica chiar in top 3, a fost Scooby Doo, nu ma intrebati de ce :))

Christyna_BM said...

Nu te intreb, si mie mi-a placut Scooby Doo foarte mult :)))

Lost For Words said...

Sailor moon!:D

alexa said...

Cand aveam 5 ani, eroii mei erau ursuletul mu de plus Teddy si crocodilul Croco. =)))

Christyna_BM said...

@LOZ in plic tu deja imi esti prietena :))

Unknown said...

Xena.

Unknown said...

eu eram pasionata witch si spioanele=)))

Clau said...

hmm,spiderman :))

Anonymous said...

pare un concurs dragut..eu..adica eroul meu favorit din copilarie e harry potter

Law said...

Clar Harry Potter <3

Andreea said...

Sailor Moon

Cristina G. said...

Eroul meu din copilarie este Batman.

Erin said...

Harry Potter :)

Roxana Z. said...

Eu l-am iubit pe Eeyore din Winnie the Pooh. Imi era atat de mila de el din cauza ca era intotdeauna deprimat... :))

2007 said...

NU stiu sigur daca am un erou. Fiecare personaj din carte m-a invtat cate ceva. Ar fi nedrept sa zic ca "admir" o singura persoana. Mai degreaba as putea sa zic ca am un erou dintr-un serial si aceea ar fi Erica Strange din"Being Erica" personaj cu care ma regasesc in proportie de 90% si care parca traieste viata mea:D
Dar ca raman totusi la subiect cred ca unul din eroii mei ar fi "Hermione Granger - HP" doar pt ca mereu mi-a demonstrat ca nimic nu se compara cu o minte agera si oricine ai fi poti reusi doar prin multa munca si efort sustinut.

Unknown said...

in copilarie eram topita dupa Sailor Moon :)

Unknown said...

Spiderman :)

Christyna_BM said...

:))) Ce ma bucur!!! Eu sunt topita si acum dupa Sailor Moon, ba chiar incerc sa mai corup si pe altii.

Anonymous said...

O sa vi se para cel putin ciudata asocierea: David Copperfield si Sandy Bell. :))))

Sabryy said...

Robinson Crusoe! :))

Anonymous said...

hm..robinson crusoe ;)) cred ca l-am urat din prima clipa in care trebuia sa citesc cartea aceea :)) totusi mie mi-a placut de vineri si xuri

lalala said...

Nica -Amintiri din copilarie

alexa ioana said...

Sailor Moon:D
imi placea atat de mult incat am botezat o papusa Sailor Moon:))

Lina said...

Pai... Zorro :D

giorgiana said...

ei bine, eu sunt de pe vremea lui harap alb...si scufita rosie, desenele animate erau o raritate prin anii 80, iar apoi nu cred ca m-au mai pasionat,,,ma uit acum cu varf si indesat, gratie fiicei mele de 4 ani

cassady said...

sailor moon

alexandra14 said...

Harry Potter.

Andreea Florentina said...

Xena :D

Crisstina M said...

Catwoman :)) Cred ca sunt singura cu acest raspuns :-? E putin ciudat... Dar :)) e eroina mea preferata din copilarie :))

iobanicu said...

D'Artagnan (din operele lui Al. Dumas)

Emilian S said...

Celebrul justitiar Zorro !

silviu said...

Rahan, din benzile desenate.

Unknown said...

a si mie imi placea de rahan de cand au aparut benzile lui la adevaru mereu le citeam

Denisa C said...

Cred,ca Pungasa,din desenele X-Men.:D

Anonymous said...

acum ca ai mentionat de x-man eu o iubeam pe stor..cred ca artrebuii sa ma pun sa caut desenele astea ..stiu cat de incantata eram cand veneam de la scoala , eram clasa a patra ..le urmaream cu drag

Alexandra Ioana said...

Eroul meu preferat din copilarie este Spiderman,si mai apoi sailor moon:D,dar,prefer spiderman.

Unknown said...

Eroii mei preferati din copilarie erau X-men :X..

Jacqline said...

Hmmm cred ca Batman si Superman au fost preferatii mei pe toate perioada copilariei :D

Unknown said...

Adoram X-men si Pokemon

ChloeDawn said...

Cred ca Superman si Spiderman :))

Bianca Roxana said...

In copilarie eram indragostita de Superman;))

YuLiAnDrEeA said...

Cred ca de Batman imi placea cel mai mult :D

Larisa said...

Sailor Moon, erau si inca sunt fascinante desenele acelea.

alexa said...

S-a ales castigatorul la acest concurs?
Daca da. unde pot vedea si eu rezultatele?

Narcisa said...

cine a castiigat?

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori