Sunday, January 20, 2013

Bibliophile Mystery va pregateste...


Ce parere aveti, va plac?


15 comments:

Ralu said...

Foarte mult, sunt superbe toate! ^_^

Sabryy said...

Daa <3 De cand imi doresc Racnetul!

Andreea said...

Foarte tare.Ma atrage A doua luna plina <3.

Bianca said...

Iuhuuu,incredibil de mult!:D

Unknown said...

sunt geniale toate

Crina|| booktwist_ said...

Tentant:>

alexa ioana said...

sunt foarte frumoase
eu le am pe toate, mai putin Racnetul.

Unknown said...

eu am doar nu plange sub clar de luna

Anonymous said...

sunt foarte frumoase cartile ,pe mine ma atrage oarte multa doua luna plina si racnetul

Unknown said...

Asta era intrebare retorica?ca raspunsul e DAAAAA!si il stiai deja.

Unknown said...

si eu sunt curioasa cum e racnetul

alexandra14 said...

Mi se pare interesanta A doua luna plina de Kelley Armstrong.

alexa ioana said...

A doua luna plina este o cate foarte buna, la fel si Jocurile foamei:X

Unknown said...

jocurile foamei nu mai zic e geniala

Anonymous said...

eu nu am citit jocurile foamei ..nu stiu la ceanume sa ma astept ..sunt reticienta in ceea ce priveste actiunea cartii plus ca este dispotie un termen nou pe care l-am invatat de curand

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori