Tuesday, December 11, 2012

Pushing the Limits de Katy McGarry la editura EPICA

 Da, da. Astazi am primit un e-mail de la reprezentantul deja iubitei edituri EPICA in care specifica, printe alte vesti extraordinare, faptul ca Pushing the Limits se afla in traducere la ei! Suntem plini de entuziasm! Cel mai probabil in primavara ne vom bucura cu totii de ea.
Multumim EPICA!


Nimeni nu ştie ce s-a întâmplat în noaptea în care Echo Emerson a devenit din fata populară cu un iubit bine văzut în prea-bârfita paria cu cicatrici înspăimântătoare pe braţe. Nici măcar Echo nu-şi poate aminti tot ce s-a întâmplat în acea noapte oribilă. Tot ce-și dorește este ca totul să se întoarcă la normal. Dar când Noah Hutchins, singuraticul extrem de sexy care nu se implică în nicio relaţie, cu geaca lui neagră de piele, explodează în viaţa ei cu atitudinea sa dură şi surprinzător de înţelegător, lumea lui Echo se schimbă într-un mod în care nu şi-ar fi imaginat. Ei nu ar trebui sa aibă nimic în comun. Şi cu secretele pe care amândoi le ascund, a fi împreună pare a fi aproape imposibil.
(Traducere thanks to Mona)

7 comments:

Ralu said...

Minunata veste! Astept cu nerabdare aparitia in Romania. :)

Oana H. said...

Tocmai mi-ai dat cea mai buna veste.De cand am citit cartea speram din tot sufletul ca o editura de la noi sa o publice..si ta-da!Multumesc pentru veste si abia astept!

Hmm..Editura asta este noua?Nu am mai auzit de ea,dar sunt sigura ca daca continua sa ne dea vesti ca acestea o sa fie foarte iubita.

Christyna_BM said...

E noua, dar am anuntat si Easy tot la ei pe 1 decembrie :D

Oana H. said...

Da,am vazut.Acum sunt curioasa si sper sa continue cu vestile bune :)

Christyna_BM said...

Continua :) Va mai fi una pana la sfarsitul saptamanii :D...Sper.

Simona said...

Cat de tare e vestea :D Ma bucur ca o sa apara si la noi!!

Oana H. said...

Ah..Acum sunt si mai curioasa.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori