Sunday, December 2, 2012

Castigatori concursuri noiembrie

Magie de doi bani

a Rafflecopter giveaway

Mostenirea

a Rafflecopter giveaway

LIBRIS

Aici, dupa multe dezbateri si terte persoane impartiale intrebate, respectiv V si mama lui Bonnie, balanta s-a inclinat in favoarea concurentei....

Theutza Theutza

Felicitari! Comentariul ei il puteti citi AICI.
Theutza, te rog sa-ti alegi o carte in valoare de maxim 40 de lei de pe site-ul librariei online LIBRIS, si sa-mi comunici alegerea impreuna cu datele tale corecte si complete + un numar de telefon pe adresa blogului.

Cartile, cum am spus si ieri, vor fi distribuite dupa data de 12 decembrie.
O seara buna tuturor

Multumim editurilor LEDA, RAO si librariei online LIBRIS pentru premii.

11 comments:

Law said...

Felicitari! Sa va bucurati de premii :)

Unknown said...

Felicitari castigatorilor! :D O intrebare: care e numele complet al primei castigatoare? Ramona B... ?

Andreea Florentina said...

Felicitari castigatorilor!

Ramona said...

@Ramona Alexis exact asta ma intrebam si eu :)) ca nu mai stiu cu ce nume am participat, daca Ramona B sau Badea, deci daca am castigat sau nu. Poti sa ne zici adresa de mail sau ceva, sa ne dam seama?

Christyna_BM said...

Ramona B vine de la Ramona Badea, GFC: Ramona :D

Unknown said...

Felicitari Ramona! :D

Unknown said...

Felicitari tuturor ;)

Simona said...

Felicitari tuturor! Lectura placuta!!

Ramona said...

Multumesc mult! Trebuie sa trimit adresa pe mail sau ai chestionar?

Christyna_BM said...

o trimiti pe mail :)

Unknown said...

Am trimis datele mele pe adresa blogului. Multumesc mult! :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori