Friday, December 28, 2012

Bibliophile Mystery va recomanda!



Filmul:

The Sound of Music - Sunetul muzicii (1965)

Povestea unei tinere austriece, Maria, care in anii '30 paraseste manastirea in care fusese educata, in dorinta de a se face utila in lumea de afara. Ea este trimisa de calugarite sa indeplineasca rolul de guvernanta a celor sapte copii ai capitanului Georg Von Trapp care, vaduv fiind si mai mereu plecat, nu poate face fata singur educatiei copiilor sai. Ajunsa aici, Maria este intampinata cu ostilitate dar ea isi pastreaza buna dispozitie si amabilitatea fata de acestia, reusind in scurt timp sa ii cucereasca.

   



Muzica:

   



Cartea:

Angelologia
 de Danielle Trussoni



„În vremea aceea s-au ivit pe pământ uriaşi, mai cu seamă de când fiii lui Dumnezeu începuseră a intra la fiicele oamenilor şi acestea începuseră a le naşte fii.”

(Geneza, 6, 4)


Evangeline era o copilă atunci când tatăl ei a încredinţat-o măicuţelor de la mănăstirea St Rose. La douăzeci şi trei de ani, descoperirea unei scrisori din 1943 îi revelează tinerei o istorie secretă de acum o mie de ani, un străvechi conflict între Societatea Angelologilor şi nephilimi, descendenţii rezultaţi din împreunarea îngerilor cu oamenii.

Generaţii întregi de angelologi şi-au pus viaţa în slujba anihilării nephilimilor, iar misiunea lor, căreia Evangeline i-a fost de mult menită, o poartă din bucolica ei mănăstire în centrul opulenţei newyorkeze.

Angelologia, un roman care musteşte de istorie şi de personaje captivante, împleteşte tradiţia biblică, mitul orfic şi viziunea miltoniană a paradisului pierdut într-o poveste fascinantă, despre oameni obişnuiţi prinşi într-o luptă care va decide soarta omenirii.

O poveste de un fantastic sumbru. Intrigile pline de suspans şi scenele de luptă apocaliptice îi conferă o vigoare şi o vitalitate emoţionante.
– Publishers Weekly

Roman deopotrivă senzual şi intelectual, Angelologia este un thriller teribil de inteligent, mai degrabă în stilul lui Umberto Eco decât al lui Dan Brown, însă fără sentimentalismul confuz al elogiilor New Age sau al tratatelor catolice. (...) Pusă în scenă cu vivacitate, Angelologia este plină de imagini aproape cinematografice, are o eroină energică şi adaptabilă şi un personaj negativ de o cruzime elegantă.
– The New York Times




Echipa Bibliophile Mystery va doreste un weekend placut!


6 comments:

Anonymous said...

Nominalizare pe final de an ^_^
http://roxtao.com/2012/12/30/blog-of-the-year/

Unknown said...

am vazut si filmul, dar angelologia nu am citit-o inca. mi-o doresc de ceva timp. vad ca ai scris niste lucruri foarte frumoase despre ea bonnie tu ai citit-o?

Bonnie Ithil said...

da, e foarte interesanta.

Alexandra Ioana said...

odododo:x,din nou multumimmm frumos de recomandari:x,imi place foarte mult cartea:x,ma intereseaza sa stiu cate ceva despre ingeri,imi place si coperta cartii foarte mult,e angelica:x

Alexandra Ioana said...

melodia am ascultat.o de doua ori si imi place,dar nu sunt eu cu trupa deepcentral,insa,melodia este okay,asta in romana:X

andra lavander said...

ador melodia, am vazut filmul, de carte am mai auzit, dar nu am citit-o

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori