Tuesday, November 27, 2012

Paparazzi #14


De ceva timp imi doaream sa fac un post cu el, asa ca acum i-a venit randul.
 Ian Somerhalder


Ian Joseph Somerhalder este actor si model american cunoscut cel mai bine pentru rolul sau din The Vampire Diaries.


Data nasterii:  8 decembrie 1978
Inaltime: 1.77 m
Greutate: 71 kg
Frati: Robyn Somerhalder, Robert Somerhalder
Parinti: Robert Somerhalder, Edna Somerhalder
Intr-o relatie cu Nina Dobrev (Elena - The Vampire Diaries)


Filme/Seriale cu Ian:

 2001


2002                                                          2006

2007                                             2009

2004-2010


***

   

   

5 comments:

mayabijoux said...

WHAT?! E nascut in fix aceeasi zi cu mine?! Am vazut eu bine? 8 decembrie? MY GOSH!!! De-aia il iubesc eu :D

Unknown said...

unde era febletea mea :)) :x

giorgiana said...

e cam scundut...dar e super dragals, si foarte expresiv...

Denisa C said...

Who doesn't love him?Am vazut Wake si a jucat super bine.Si desigur urmaresc The Vampire Diaries.

andra lavander said...

ok, acum mi s-a lungit lista de filme pe care trebuie sa le vad, pur si simplu il ador

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori