Wednesday, September 19, 2012

In curs de aparitie la Editura RAO

Sala crimelor  de P.D. James


Adam Dalgliesh cunoaşte deja prea bine Dupayne - un muzeu dedicat perioadei interbelice, în care există o încăpere specială pentru cele mai faimoase crime ale vremii - când este chemat să investigheze moartea unuia dintre administratori. Dalgliesh descoperă că victima dorea să închidă muzeul împotriva dorinţei celorlalţi administratori şi a personalului devotat al familiei Dupayne, aşa că se pare că toată lumea are ceva de câştigat de pe urma acestei morţi. Când devine evident că as asinul s-a inspirat din crimele adevărate reprezentate în Sala Crimelor şi se pregăteşte de o noua lovitură, Dalgliesh ştie că, pentru a rezolva acest caz, trebuie să pătrundă în mintea unui asasin nemilos.

3 comments:

Jacqline said...

Nu este genul de carte pe care as citi-o in acest moment, insa pt fanii genului este binevenita :)

Michikit said...

Am si eu ceva de P.D. James, dar nu am citit-o inca. Umblu pe la voi pe aici si imi dau seama ca am cateva titluri interesante de mult uitate.

andra lavander said...

ienteresant, dar nu prea, imi plac cartile politiste, dar momentan fac o pauza de la ele

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori